گجت نیوز – نخستین عکس های رسمی چانگان CS35 پلاس، شاسی بلند وارداتی سایپا منتشر شد


ریحان نیوز – نخستین عکس های رسمی چانگان CS35 پلاس منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Changan CS35 Plus به عنوان شاسی بلند وارداتی سایپا آشنا می‌شویم.
گروه خودروسازی سایپا به تازگی در وب‌سایت خود نخستین عکس های رسمی چانگان CS35 پلاس را منتشر کرد. این گروه خودروسازی بلافاصله پس از آزادسازی طرح واردات برای عرضه محصولات چانگان از جمله CS35 پلاس اقدام کرد و توانست دو تیپ از این شاسی بلند چینی جذاب را وارد ایران کند. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی سایپا آشنا می‌شویم.
عکس های رسمی چانگان CS35 پلاس

تصاویر منتشر شده توسط گروه خودروسازی از شاسی بلند وارداتی چانگان CS35 پلاس نشان می‌دهعد این خودرو در رنگ‌های نوک مدادی، طوسی، سفید، آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. البته این تصاویر فقط مربوط به بدنه بوده و تصاویر از نمای داخلی آنها منتشر نشده است.
مشخصات فنی چانگان سی اس 35 پلاس

چانگان سی اس 35 پلاس به یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت TGDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه‌تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از سیستم تعلیق ساده توییست بیم بهره می‌برد.

سایپا قصد دارد این شاسی بلند چینی را در تیپ 2 و 3 روانه بازار کند که تیپ 3 به عنوان نسخه فول این خودرو از امکاناتی چون سقف پانورامیک، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، اتوهلد، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، دوربین زیر آینه جانبی، سنسور و دوربین پارک عقب، مالتی مدیا لمسی، کلاستر دیجیتال، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، و 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای بهره می‌برد.
گالری تصاویر Changan CS35 Plus
∎​

دیدگاهتان را بنویسید