باشگاه خبرنگاران جوان – صدور ۵۴۳ مجوز سرمایه گذاری در خراسان شمالی


ریحان نیوز –
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسین حاجی بیگلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به صدور ۵۴۳ مجوز با سرمایه گذاری هفت هزارو ۲۵۰ میلیارد تومان دربخش صنعت، گفت: براساس آخرین نتایج اعلام شده؛ سازمان صمت خراسان شمالی  به لحاظ افزایش میزان صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری عنوان نخست استان‌ها را در کشور به خود اختصاص داد.
بیشتر بخوانید

حاجی بیگلو با اشاره به افزایش ۲.۲ دهم برابری مجوز‌های صادر شده سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ افزود: با تعداد مجوز‌های صادر شده، پیش بینی می‌شود برای ۱۲ هزارو ۴۱۶ نفر زمینه اشتغال ایجاد شود.
او گفت: اگر ۱۰ درصد مجوز‌های صادر شده به نتیجه برسد، شاخص‌های صنعت در استان میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.به گفته حاجی بیگلو سال ۹۸؛ ۲۳۵ مجوز سرمایه گذاری صادر شده بود.
رئیس سازمان صمت استان اولویت این سازمان را بسترسازی برای جذب سرمایه گذار و تسهیل فعالیت بخش خصوصی در استان عنوان کرد و گفت: از سال ۹۷ تا کنون ۴۰ صادر کننده در استان بابت تعهدات ارزی بدهکار بودند که ۱۲ صادر کننده در بخش محصولات تولیدی و ۲۸ نفر در بخش غیرتولیدی بوده که بخش زیادی از این تعهدات رفع شده است.
خراسان شمالی حدود ۴۰۰ واحد صنعتی دارد.
انتهای پیام/د
∎​

دیدگاهتان را بنویسید