هر آنچه که باید درباره فناوری الگوراند (ALGO) بدانید!

بعضی اوقات در بازارهای رمزنگاری، با پروژه‌ای روبرو می‌شوید که به نظر می‌رسد همه چیز در مورد آن به نحو احسن انجام شده است. تیم قدرتمند، فن‌آوری قوی، سرمایه خوب، و حتی یک سرمایه گذار با سرمایه بیشتر. با این حال، با وجود همه این موارد جالب، بازار تمایلی برای پذیرش این پروژه ندارد و بسیاری از این نمونه‌های گیج کننده وجود دارد. با این حال، یکی از جذاب‌ترین موارد برای من الگوراند می‌باشد، پروژه‌ای که من تقریباً یک سال پیش برای اولین بار آن را پوشش دادم. بنابراین، چه اتفاقی برای الگوراند ALGO افتاده است و هنوز امیدی به آن وجود دارد. احتمالا متوجه می‌شویم که تیم فنی از موارد و پتانسیل‏‌های قابل ارث‏بری استفاده کرده است. در صورت امکان، پتانسیل قیمت را نیز بررسی کرده و خواهیم دید که آیا برای آینده این بلاک چین آینده روشنی وجود دارد؟
الگوراند چیست؟
الگوراند یک ارز رمزپایه مقیاس پذیر، امن و غیرمتمرکز و دارای پلتفرم قرارداد هوشمند هستند. آن‌ها سازوکار اجماع خود را توسعه داده‌اند که نوعی از proof of stake است و به نام pure proof of stake (TM) شناخته می‌شود. مزیت اصلی فناوری الگوراند این می‏‌باشد که بلوک‌ها را در چند ثانیه و آخرین تراکنش را به صورت فوری نهایی می‌کند. در حالی که از فورک جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، الگوراند قراردادهای هوشمند بسیار منعطف را به صورت دارایی توکن شده و نقل و انتقال تجزیه‏ ناپذیر که مستقیماً در لایه ۱ ساخته شده‌اند، ارائه می‌دهد. در ادامه به همه این فن‌آوری‌ها اشاره خواهیم داشت.
این شرکت در بوستون مستقر است و توسط پروفسور برنده جایزه MIT به نام سیلویو میکالی تاسیس شد. او همچنین با توجه به قدرت اصلی این پروژه، تیمی کاملاً قدرتمند از MIT و سایر موسسات دانشگاهی را جمع کرده است.

آن‌ها توانستند از طریق ۲ فروش خصوصی و یک فروش عمومی مبلغی بیش از ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه جمع کنند. کسانی که از آنها در فروش خصوصی حمایت می‌کردند شامل موارد دیگر مانند Union Square Ventures و Brainchild در میان بسیاری دیگر بودند.
بنابراین این یک مرور کلی از پروژه است. با این حال، برای اینکه بهتر بفهمید آن‌ها می‌خواهند چه چیزی بسازند، باید بدانید که آنها چه مشکلی را حل می‌کنند. این موضوع اساساً همان سه‌گانه بلاک چین است.
خوب، معنی این عبارت چیست؟ وقتی صحبت از فناوری بلاک چین می‌شود، سه ویژگی ایده آل وجود دارد که همه ما در جستجوی آنها هستیم، این موارد عبارتند از:

کنترل غیرمتمرکز: کنترل شبکه باید به طور مناسبی توزیع شود تا نقاط کنترل متمرکز وجود نداشته باشد.
امنیت: بلاکچین‌ها باید در برابر حملات و همین طور در برابر سانسور مقاوم باشند.
مقیاس پذیر: آنها باید بتوانند در هر اندازه و ظرفیتی رشد کنند بدون اینکه بر کارایی اساسی آن‌ها تأثیر بگذارد.

طبیعتا، همه اینها به خودی خود اهدافی عالی هستند، اما تنها مشکل این است که این سه مورد بسیار به هم پیوسته و در هم تنیده‌اند. شما نمی‌توانید به راحتی مقیاس گذاری کنید و همزمان تمرکززدایی را افزایش دهید. شما نمی‌توانید به شکلی غیرمتمرکز مقیاس گذاری کنید بدون اینکه به نوعی بر امنیت گسترده شبکه تأثیر نگذارد. بنابراین، این مشکل برای شما به قوت خود باقی می‌ماند که نمی‌توانید سه گانگی بلاک چین را به صورت غیرمتمرکز و ایمن مقیاس‌بندی کنید.
این چیزی است که بسیاری از پروژه‌های دیگر با آن مواجه شده‌اند که از جمله محبوب‌ترین پروژه ها، بلاکچین‌های قرارداد هوشمند ETH است. بنابراین، چرا ما این سه‌گانگی را داریم؟ خوب، این به ماهیت مکانیسم‌های فعلی اجماع بر می‌گردد.
وقتی نوبت به اجماع بلاک چین می‌رسد، چندین گزینه مختلف وجود دارد. با این حال، دو مورد اصلی proof of stake (POS) و proof of work (POW) است.
اکنون اکثر شما بدون شک با اثبات کار خوب قدیمی آشنا هستید. این سازوکار اجماعی است که توسط بیت کوین، اتریوم و تعدادی از پروتکل‌های دیگر استفاده می‌شود. با این حال، همانطور که متوجه شدیم، در مورد سیستم‌های اثبات کار مساله سه‌گانگی کاملاً حاد است. مرکزیت زیادی وجود دارد که بیشترین قدرت هش کردن توسط مزارع استخراج ارز کنترل می‌شود. همچنین این شبکه‌ها از امنیت بالایی برخوردار نیستند زیرا تعداد زیادی بلاک چین وجود دارد که از طریق حملات Double Saving Attack مورد حمله قرار گرفته‌اند.
به عنوان مثال جدیدترین آن‌ها ETH Classic است. آن‌ها هم‌چنین مقیاس پذیر نیستند. البته، در اینجا نیز نیازی نیست به دنبال ارزهای غیر از ETH باشید و همین می‌تواند مثالی برای موضوع گفته شده باشد. زمان معاملات به طرز چشمگیری کند است و این هزینه‌های gas گاهی اوقات فریاد ما را به آسمان بلند می‌کند. این شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل هیجان زده شدن همه از ETH 2.0 و انتقال به سمت prood of stake باشد.
با این وجود، علیرغم مطلوب‌تر بودن این موضوع نسبت به اثبات کار، چالش‌هایی نیز هنگام استفاده از proof of stake وجود دارد. بنابراین، بیایید نگاهی به اثبات سهام واگذار شده (DPOS) بیندازیم. به عنوان مثال DPOS تحت این مکانیزم، انجمنی متشکل از تعدادی از کاربران را که به نمایندگان واگذار می‌کنند انتخاب می‌کند تا بلوک بعدی را انتخاب کنند.
این مکانیزمی است که توسط زنجیره‌های بلوکی مانند EOS و غیره استفاده می‌شود. اکنون، تنها مشکل این است که این مسئله نگرانی‌هایی را در مورد تمرکز ایجاد می‌کند. تعداد مشخصی از نمایندگان وجود دارد و می‌توان این نمایندگان را دارای کنترل متمرکز دانست.
در زنجیره بلوک، نمایندگان ممکن است کسر ناچیزی از کل پول موجود در سیستم را داشته باشند. با این وجود، کل بلاکچین امن است، اگر و فقط اگر اکثریت نمایندگان صادق باشند. حال، حتی اگر بخواهیم صادق بودن همه این گره‌ها را درست فرض کنیم، به راحتی می‌توان این گره‌ها را شناسایی و مورد حمله قرار داد. آنها می‌توانند مورد حملات توقف سرویس قرار گیرند که اجماع را متوقف می‌کنند و بنابراین خود بلاکچین را نیز با مشکل جدی مواجه می‌کنند.
 سیستم اثبات Bonded Proof of Stake

این مدل نمونه ای معمولی از اثبات کار است که در آن کاربران به منظور رأی دادن در بلاک‌ها، توکن‌های خود را به امانت می‌گذارند. این تفکر وجود دارد که آنها هرگز علیه منافع خود رأی نخواهند داد؛ زیرا در این صورت سهم خود را نیز از دست می‌دهند. تنها مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که به یک دشمن بالقوه اجازه می‌دهد تا از شبکه پیشی بگیرد.
موارد بسیاری وجود دارد که یک مهاجم می‌تواند با سقوط یک شبکه ارزش بیشتری کسب کند و برایش مهم نباشد که پول در وثیقه گذاشته شده را ضرر کند. بنابراین، کاملاً واضح است که نتیجه این روش اجماع این می‌باشد که دشوار است مقیاس‌بندی یک روش ناامن و غیرمتمرکز بلاکچین را انجام دهید، و دقیقاً به همین دلیل است که الگوراند مکانیسم اثبات ایمن سهام خود را ایجاد کرده است. حالا بیایید به این مساله بپردازیم.
سازوکار اجماع الگوراند را pure proof of stake می‌نامند و بر اساس این اصل ساده عمل می‌کند. این روش تقلب توسط اقلیت پول را غیرممکن و تقلب توسط اکثریت را احمقانه می‌کند. خوب منظور ما از این حرف چیست؟ برخلاف سایر مدارک اثبات شده سازوکارهای دولتی که به مجازات بازیگران بد متکی هستند. آنها مکانیزمی را ایجاد کردند تا افرادی که سهام کمی دارند نتوانند تقلب کنند، علاوه بر این کسانی که سهام زیادی در شبکه دارند نخواهند که تقلب کنند. این امر به طور کامل ارزش سهام آنها را کاهش داده و انگیزه اقتصادی نخواهد داشت. بنابراین، اساساً تا زمانی که ۳/۲ اکثریت صادق باشند، پروتکل بسیار خوب کار خواهد کرد.
همچنین تفاوت آن با مکانیسم‌های دیگر این است شبکه مجبور نیست پول را به مدت زمان خاصی بلوکه باشد. پول همیشه در کیف پول کاربران است و قابل استفاده است و به روش‌های دیگر در شبکه استفاده می‌شود. از طرف دیگر، بلاک‌ها از طریق قرعه کشی‌هایی که به عنوان مرتب‌سازی رمزنگاری شناخته می‌شوند، در دو مرحله ساخته می‌شوند. و اگر به نظر شما شبیه مامبو-ژامبو است، نگران نباشید، این فقط مکانیزمی است که در آن توافق بر سر بلوک‌ها از طریق دو مرحله پیشنهاد و دو دور رأی گیری ایجاد می‌شود.
اینکه چه کسی چه کاری را انجام می‌دهد کاملا تصادفی است و بنابراین دستکاری در آن غیرممکن است. اما معنی آن برای اکوسیستم این است که شما سرعت بالایی دارید. به عنوان مثال، قراردادهای هوشمند الگوراند با بیش از ۱۰۰۰ تراکنش در ثانیه کار می‌کنند که بطور قابل توجهی بیشتر از تعداد دیگر بلاک چین‌های قرارداد هوشمند است. علاوه بر این، ماهیت تصادفی این طبقه‌بندی که در بالا ذکر کردیم به این معنی است که این موضوع کاملا غیرمتمرکز است و با توجه به اینکه راهی برای دشمنان وجود ندارد که بدانند چه کسی در وبلاگ بعدی رأی می‌دهد. به میزان زیادی امن است.
بسیار خوب، بنابراین لایه زیرین بلاک چین الگوراند قادر است به آن مشکل مقیاس‌پذیری حمله کند. ما می‌دانیم که می‌خواهم به مهم‌ترین مولفه بعدی یعنی stack tech برویم و آن عملکرد قرارداد هوشمند آن‌ها است. این امر به ویژه با توجه به محوریت DeFi اخیرا بسیار مهم است.
الگوراند ۲. ۰

سال گذشته شرکت الگوراند نسخه الگوراند  ۲. ۰ را منتشر کرد که یک به روزرسانی از پروتکل خود بود. برای معرفی می‌توان به این سه ویژگی اصلی زیر اشاره کرد: دارایی‌های استاندارد الگوراند، انتقال اتمی الگوراند و قراردادهای هوشمند. اگر می‌خواهید در مورد آن دو مورد اول بخوانید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به اسناد موجود در منابع دیگر مراجعه کنید.
چیزی که ما اکنون بیشتر علاقه‌مند به پوشش آن هستم مربوط به قراردادهای هوشمند است. قراردادهای هوشمند الگوراند در لایه الگوراند ۱ ادغام شده است، به این معنی که آنها از همان سرعت، مقیاس، نهایی بودن و امنیت همانند پلت فرم الگوراند برخوردار هستند. علاوه بر این، آنها مقرون به صرفه و بدون خطا هستند.
ما می‌خواهیم شما را در این مقاله مفید راهنمایی کنیم. همانطور که می‌بینید تعداد زیادی مزایای ارائه شده با قراردادهای هوشمند الگوراند وجود دارد. آنها از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی، سریع بودن، فوریت تراکنش‌ها بسیار خوب هستند. توسعه آن‌ها با پشتیبانی از Java، JavaScript Python Go  آسان است و البته ارسال آنها نیز ارزان است.
برنامه‌های کاربردی برای قراردادهای هوشمند مانند این در فضای DeFi بسیار زیاد است. ما می‌خواهیم توجه شما را به مطالبی از آن‌ها در زمینه قراردادهای هوشمند در فضای DeFi معطوف کنیم. این قابلیت امکان استفاده از همه این موارد اشاره شده از جمله : Escrow، Synthetics، سکه‌های ثابت، اعتبار، مبادلات، معاملات حاشیه‌ای و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین به وضوح موارد زیادی برای استفاده از این قراردادهای هوشمند در DeFi وجود دارد و همچنین این موارد فقط تئوریک نیستند، تعدادی از پروژه‌ها در الگوراند شروع به توسعه کرده‌اند. در آنجا به کاربردهای سکه پایدار نیز اشاره کرده‌ایم. خوب، اخیراً اعلام شد که USDC Coinbase به شبکه الگوراند منتقل می‌شوند.
البته دلیل اصلی این امر هزینه‌های بالا و معامله در شبکه ETH  بود. در حقیقت، حتی در ماه ژوئن سال جاری، کنسرسیوم مرکز قصد خود را برای ایجاد تنوع و دور شدن از بلاک چین ETH اعلام کرد. بسیار جالب است که الگوراند یکی از اولین بلاک چین‌هایی بود که آنها تصمیم گرفتند به آن وارد شوند. بنابراین، از نظر همه جوانب، به نظر می‌رسد که این شبکه از فناوری پیشرفته‌ای برخوردار است که بیشتر سرمایه گذاران و توسعه دهندگان هنگام جستجوی فرصت‌ها در نظر می‌گیرند و جالب این است که این موضوع در لیست مزایای اصلی پروژه اشاره نشده است.
تیم الگوراند

همانطور که گفته شد بنیانگذار الگوراند یک استاد رمزنگاری MIT به نام Silvio Micali است که می‌گوید موفقیت در زمینه رمزنگاری کم است. او برای کار خود سه جایزه علمی مختلف بین المللی را از آن خود کرده است. او یک نابغه است. یک واقعیت جالب این است که اثبات دانش صفر که شما اغلب در مورد آن می‌شنوید اولین بار توسط سیلویو و دو استاد دیگر در همان روز ایجاد شد.
سیلویو میکالی بنیانگذار الگوراند است. وی متخصص رمزنگاری، پروتکل‌های ایمن و نسل شبه تصادفی است و بر کلیه تحقیقات و امنیت مربوط به الگوراند نظارت دارد. او مخترع تعداد زیادی پروتکل از جمله توابع تصادفی قابل تأیید، اثبات دانش صفر و رمزگذاری احتمالی است.
استیو کوکینوس به عنوان مدیر عامل شرکت الگوراند فعالیت می‌کند. وی پیش از این مدیر عامل شرکت ارتباطات جهانی پلتفرم Fuze بود و بسیاری از تجارب تجاری و کارآفرینی را به الگوراند می‌آورد.
دبلیو‌شان فورد مدیر کل الگوراند است و همچنین تجربه کسب و کار زیادی را به ارمغان آورده است، زیرا قبلاً مدیر CMO در LogMeIn بوده است.
سیلویو تنها یکی از اعضای تیم است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه تیم آنها نگاهی بیندازید و برخی دیگر از اسامی و اعتبارنامه‌های پشت این پروژه را مشاهده کنید. این‌ها فقط سرمایه انسانی آن‌ها هستند. آن‌ها سرمایه مالی زیادی نیز پشت سر خود دارند. همانطور که گفته شد، آنها موفق به جمع‌آوری بیش از ۱۲۰ میلیون دلار با تعدادی از فروش‌های توکن شدند و حتی یک جمع‌آوری کمک مالی جداگانه را برای Venture Capital Arm خود انجام دادند. این پروژه در ابتدا پایتخت الگو نام داشت و اخیراً به پایتخت بدون مرز تغییر نام یافت.
آن‌ها بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کردند تا در آن پروژه‌هایی که بر روی بلاک چین الگوراند کار می‌کنند، سرمایه گذاری کنند. اگر این فعالیت‌ها توسعه این ارز را تحریک نمی‌کنند. بنابراین جای تعجب بسیار می‌باشد. ما در مورد مزایای الگوراند و اینکه تیم فنی و موارد استفاده همه چقدر عالی هستند نوشتیم. با این حال، همه اینها ما را به سوالی بسیار مهم می‌رساند. چرا عملکرد این رمز هنوز کاملا رضایت بخش نیست؟
توکنومیک Tokenomics

ما فکر می‌کنیم این موضوع باید به توکنومیک مربوط باشد. حال بیایید نگاهی بیندازیم که آیا همانطور که ذکر شد رمز بومی در بلاک چین الگوراند وجود دارد؟ آیا رمزارز الگوراند وجود دارد؟ بله در واقع این یک توکن است و دو عملکرد اصلی وجود دارد که می‌توانیم ببینم.
اولاً، می‌تواند به منظور کسب جوایز اکوسیستم مورد استفاده قرار گیرد، و ثانیا، می‌تواند به منظور پرداخت هزینه‌های معاملات و محاسبات dap مورد استفاده قرار گیرد.
در کل ۱۰ میلیارد توکن وجود داشت که در بلوک Genesis ضبط شده‌اند. اکنون اگرچه به نظر می‌رسد که موجودی در گردش فقط ۱ میلیارد است و شما می‌توانید برنامه انتشار رمز را اکنون ببینید که باید در مورد آن یادداشت کنید. این واقعیتی است که هنوز فروش توکن در جریان است. همان‌طور که اعلام کردند، هدف فروش ۱۵۰ میلیون الگوراند را برای امسال تعیین کرده‌اند. با این حال، با یک میلیارد دلار عرضه در گردش بیانگر تورم نزدیک به ۱۵٪ است که بسیار زیاد است و این‌ها فقط بخشی اجزای سلول توکن هستند.
الگوراند اضافی به عنوان ترکیبی از نه تنها جوایز مشارکت بلکه یک جز پاداش سهام نیز در بازار وجود دارد. در اینجا می‌توانید کل الگوراند را که از طریق جوایز استاندارد پراکنده می‌شوند، مشاهده کنید و می‌توانید الگوراند را ببینید که در نتیجه برنامه مشارکت سهام با محاسبات ما به بازار آمده است. این میزان ۱۶۵ میلیون الگوراند اضافی است که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شود.
اگر این را به سلول‌های پیشنهادی توکن اضافه کنیم، تورم بسیار بالاتر خواهد بود. اکنون، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که امسال ۵ میلیون الگوراند در یک حراجی سوزانده شد. با این حال، این موضوع به تنهایی برای مقابله با میلیون‌ها ارز عرضه شونده آینده در بازار کافی نیست، زیرا ما می‌دانیم که افزایش عرضه بدون افزایش تقاضا موجب کاهش قیمت می‌شود.
اکنون، تعداد دیگری از عوامل خارجی آلگوراند وجود دارد که تا این لحظه منجر به سقوط قیمت این ارز شدند. البته آنها سال گذشته در بازار نرم روانه بازار شدند؛ زیرا تقاضای کمی برای همه سکه‌ها وجود داشت. همچنین یکی از دلایل می‌تواند به دلیل فقدان هر نوع هیجان قبل از لیست باشد. با توجه به اینکه الگوراند بیشتر بودجه خود را از طریق فروش خصوصی جمع‌آوری کرد.
افراد زیادی در مورد آن اطلاع نداشتند. با این حال، ما فکر می‌کنیم مقدار زیادی از آن فقط سیل توکن‌ها بود که در لحظه فعال شدن معاملات به بازار وارد شدند. به عنوان مثال، درست قبل از لیست‌ها، الگوراند از طریق فرایند حراج هلندی، توکن‌ها را به مردم فروخته است.
این امر باعث شد تا آنها ۲۵ میلیون توکن با قیمت ۲.۴۰ دلار در هر الگوراند عرضه کنند. بنابراین لحظه‌ای که آموزش به طور مستقیم آغاز شد، سیل الگوراند وارد بازار شد و متعاقباً قیمت آن را کاهش داد.
سقوط بنیاد الگوراند در واقع برای برخی از خریداران حراجی که شاهد دریافت ۹۰٪ از قیمت خرید اصلی در ازای آن بودند باید بگویم که بسیار قابل ستایش است.
منظور ما این است که چه تعداد از پروژه‌های دیگر شنیده‌اید که پیشنهاد خرید توکن‌هایی را که پس از ذکر لیست ایجاد شده‌اند، داده‌اند. در هر صورت، برخی از افراد از آن استفاده کردند و برخی دیگر از آن استفاده نکردند. اگر این کار را می‌کردند، توکن‌هایی که ارسال می‌کردند سوزانده می‌شد که البته باعث کاهش عرضه می‌شود.
با این حال، این برای کاهش سرعت تورمی که در بالا ذکر کردیم کافی نبود. تاریخ معاملات از زمان خرید واقعاً بسیار ناچیز بود. با سقوط الگوراند به پایین‌ترین حد خود، یعنی بیش از ۱۰ سنت، در مارس سال جاری (۲۰۲۰) به اوج خود رسید.
این موضوع بدون شک باعث تشویق الگوراند شد تا دومین دوره خود را در ماه جولای انجام دهند. با این حال، ژوئیه، امید به قیمت خرید ما را تازه کرد. بعد از اینکه ارز در کوین بیس قرار گرفت.
اکنون، همه ما می‌دانیم که تأثیر سیستم مبتنی بر سکه نه تنها بر قیمت یک دارایی بلکه بر نقدینگی گسترده‌تر نیز تأثیر داشت، این باعث افزایش در ماه اوت شد که الگوراند به بالاترین سطح از زمان ذکر شده و بیش از ۶۰ سنت رسید. البته این موضوع متأسفانه کوتاه مدت بود زیرا قیمت پس از آن مجدداً برگشت. بنابراین همه این ‌ها ما را به مهمترین سوال می‌رسانند، قیمت از اینجا کجا می‌رود؟
پتانسیل قیمت الگوراند

علی رغم اینکه پتانسیل الگوراند از نظر فنی و تیمی بسیار چشمگیر است، جواب این سوال پیچیده است. اقتصاد فعلی هنوز کاملاً چالش برانگیز است. بله درست است که حداکثری برای عرضه این ارز وجود دارد که نمی‌تواند افزایش یابد. با این حال، این حد بالا هنوزم هم خیلی زیاد است و در حال حاضر تورم تنها تحت تأثیر آنچه در زمان گردش ارز عرضه می‌شود تأثیر می‌پذیرد. ورود الگوراند به بازار از طریق ترکیبی از این دو برنامه پاداش هنوز هم کمی مضر است. این موضوع مورد دیگری است که شما باید در نظر بگیرید.
زیرا هیچ وثیقه‌ای وجود ندارد، تا برای سهام برای مدت زمانی قرار داده شود. هیچ مکانیزم خنثی کننده طرف عرضه وجود ندارد که عرضه در گردش را محدود کند. این دقیقا همان چیزی است که مکانیسم اثبات پیوند سهام لازم دارد، که باعث کاهش تعداد عرضه می‌شود.
سوال آخر طبیعتا باید به بحث تقاضای سودمندی این ارز بپردازد. آیا تقاضای زیادی از پروتکل وجود دارد تا از الگوراند برای Dapps یا معاملات استفاده شود؟ خوب، با توجه به مزایای فن‌آوری که ما شما را از آن مطلع کرده‌ایم، اتفاقاً فکر می‌کنیم الگوراند در تلاش است موارد استفاده از بلاک چین خود را در فضای در حال رشد DeFİ گسترش دهد. قیمت‌هایی با سرعت نهایی و هزینه‌های معامله کم.
آیا می‌دانید یک کشور در واقع در حال ساخت رمز ارز خود بر روی بلاک چین الگوراند است؟ بله، جزایر مارچال، SOV مستقل خود را صادر می‌کنند که در شبکه الگوراند ساخته خواهد شد و می‌تواند یکی دیگر از فاکتورهای مهم تقاضای سودمندی در آنجا باشد.
علاوه بر این، کاملاً واضح است که الگوراند روی رشد اکوسیستم خود متمرکز شده است. فراموش نکنیم که آنها باید ۲۰۰ میلیون دلار بودجه در پروژه‌های ساخته شده در الگوراند سرمایه گذاری کنند.
با این حال، سوال واقعی این است که آیا تقاضای نهایی ایجاد شده می‌تواند از تمام عرضه‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد پیشی بگیرد؟ در سطح فعلی به نظر نمی‌رسد، اما اگر تقاضا به شدت برآورده شود و پروژه‌های بیشتری را ایجاد کنند یا به الگوراند مهاجرت کنند، این موضوع می‌تواند داستان دیگری باشد.
سخن آخر

وقت آن است که شروع به جمع‌بندی مطالب کنیم. ما واقعاً در مورد الگوراند چه فکر می‌کنیم؟ نمی‌توان انکار کرد که قابلیت فنی آن‌ها قابل توجه است. آن‌ها دارای سازوکار pure proof of stake هستند. همین‌طور بسیار نزدیکتر از سایر پروژه‌ها به حل مشکل سه‌گانه شبکه بلاک چین هستند.
همه ما می‌دانیم که مقیاس‌بندی یکی از مهمترین موارد در ذهن همه است. همچنین این یکی از دلایلی است که ما نمی‌توانیم منتظر راه اندازی ETH 2. 0 بمانیم. شاید این واقعاً بتواند همان جام مقدس باشد که همه از آن صحبت می‌کنند.
با این حال، تأخیر در راه اندازی زنجیره به معنای این است که مردم در جستجوی بهترین گزینه‌ها هستند، زیرا اخیراً یک کشور پایه برای قراردادهای هوشمند ایجاد شده است، برنامه‌های قابلیت ساخت در شبکه بسیار زیاد است.
علاوه بر این، ما باید در اینجا تلاش کنیم و بگویم که تیم پشت سر پروژه الگوراند از بهترین افرادی هستند که ما دیده‌ام، آن‌ها نه تنها دارای قدرت علمی بالایی هستند، بلکه صدها میلیون دلار نیز سرمایه دارند.
سرمایه پشتیبان پروژه. با وجود همه این‌ها، همه چیز به خوبی برای توکن الگوراند پیش نرفته است. همانطور که اشاره کردیم، میزان زیادی فشار در سمت عرضه وجود دارد که باعث پایین آمدن قیمت می‌شود. تا نزدیک شدن به محدودیت عرضه، این انتشارات احتمالاً ادامه خواهد یافت.
تنها چیزی که می‌تواند با این فشارهای طرف عرضه مقابله کند، تقاضای برابر یا بیشتر کاربران از طریق ساخت و معامله در شبکه الگوراند است. در سطح فعلی استفاده از شبکه، این موضوع امکان پذیر نیست. به نظر نمی‌رسد که این درایور سمت تقاضا به اندازه کافی قوی باشد. با این حال، با گسترش اخیر آنها در حوزه DeFi، ممکن است این مسئله تغییر کند.
آن‌ها همچنین به پشتیبانی از پروژه‌های ساخته شده در الگوراند اختصاص داده شده‌اند و سکه‌های زیادی برای انجام این کار در دست دارند. بنابراین، جالب خواهد بود که ببینیم طی چند ماه آینده اوضاع چگونه پیش می‌رود. بدون شک این بلاک چین و ارز پروژه‌ای است که ما کاملا تحت نظر داریم و بررسی می‌کنیم زیرا پتانسیل بالایی پشت فناوری آن موجود است.

ترتیبی که برای خواندن مقالات” رمز ارز “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید