موج – تفاهم نامه تامین مالی زنجیره تامین میان بانک شهر و شهرداری تهران به امضاء رسید



​به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک شهر، لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران،توسعه زیست بوم معاملات شهرداری با تامین مالی بانک شهر در قالب تفاهم نامه را اقدامی خوب، خلاقانه و مبتکرانه برشمرد.
دکتر فروزنده با تاکید بر اینکه در این تفاهم نامه مواردی همچون شناسایی و تحلیل زنجیره معاملات بین دو طرف، شناسایی و تحلیل ساختار خدمات گیرندگان، طراحی محصول اختصاصی تامین مالی زنجیره ای و توسعه مدل تامین مالی در نظر گرفته شده است گفت: این تفاهم نامه در راستای توسعه تامین مالی زنجیره ای و به منظورارتقای ظرفیت های تامین مالی شهرداری تهران منعقد شده است.
وی با تاکید بر اهمیت زنجیره تامین در موضوعات اقتصادی افزود: زنجیره تامین مالی موجب کاستن هزینه ها، افزایش بهره وری، کاهش تورم و اعتماد و اطمینان در این زنجیره می شود.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با بیان اینکه ابتکار بانک شهر علاوه بر تامین زنجیره مالی استفاده از ظرفیت های دیجیتالی است گفت: بانک شهر در حوزه دیجیتال موفق به ارایه بسترهایی الکترونیک برای مشتریان و سایر هموطنان شده که موجب بهره برداری بیشتر از ظرفیت های مالی، زمان و در نتیجه ارایه خدمات بهتر به مخاطبان می شود

دیدگاهتان را بنویسید