معتبرترین و بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان

ارزش ریال در کشور ما در مقایسه با دلار آمریکا که درصد بالایی از تجارت جهان به‌وسیلۀ آن انجام می‌شود، بسیار پایین است و همین موضوع باعث شده است تا قیمت کالاها در کشور روزبه‌روز بیش‌تر شود. در چنین شرایطی، تنها با داشتن درآمد دلاری می‌توان از تورم موجود در امان ماند. یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری، ترید در بازار فارکس است که از دیرباز افراد بسیار زیادی را به‌سوی خود جذب کرده است اما در این روزها، نیاز به تبحر در این بازار بیش از پیش احساس می‌شود. نکته‌ای که در رابطه با بازار فارکس وجود دارد، این است که هر تریدری برای فعالیت در بازار فارکس به یک بروکر نیاز دارد که نقش واسط را برای انجام معاملات تریدر ایفا می‌کند. انتخاب بروکر خوب یکی از مهم‌ترین اقدامات اولیۀ یک تریدر است که می‌تواند بر نتیجۀ نهایی فعالیت وی نیز اثر بگذارد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کنار هم قراردادن ویژگی‌های آن‌ها و یک مقایسه، بهترین بروکر را با توجه به استراتژی خود انتخاب کنید.
بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان چه ویژگی هایی دارد؟
بروکرهای معتبر بسیار زیادی در سطح اینترنت پیدا می‌شوند اما متاسفانه همۀ این بروکرها به ما ایرانیان اجازۀ استفاده از خدمات خود را نمی‌دهند؛ درنتیجه، ما مجبوریم از میان بروکرهایی که به ایرانیان نیز سرویس می‌دهند، بهترین را انتخاب کنیم. برای تشخیص خوب یا بدبودن یک بروکر باید به چه ویژگی‌هایی توجه کرد؟ آیا همۀ بروکرها معتبر هستند؟ آیا کارکردن با همۀ بروکرها ساده است؟
در این بخش از بررسی و معرفی بهترین بروکرهای فارکس، تمام ویژگی‌هایی که در زمان بررسی و انتخاب یک بروکر باید به آن‌ها توجه شود را بررسی خواهیم کرد تا به این ترتیب شما بتوانید بهترین بروکرهای فارکس را شناسایی کنید.

دارابودن تأییدیه‌های معتبر از مؤسسات شناخته‌شده (رگولاتوری)؛
بررسی میزان اسپرد، کمیسیون و سواپ؛
دارایی‌های قابل‌معامله در بروکر؛
تنوع روش‌های واریز و برداشت؛
تنوع حساب‌های معاملاتی قابل‌افتتاح در بروکر؛
فرایند ارتباط با پشتیبانی؛
تنوع پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده در بروکر؛
سرعت انجام معاملات.

5 بروکر برتر فارکس برای ایرانیان
با توجه به ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توان بروکرها را رتبه‌بندی کرد. البته، باید به این نکته هم توجه کنید که نوع استراتژی انتخابی هر تریدر در تعریف او از بهترین بروکرهای فارکس مؤثر است. ما در ادامه، برخی از بهترین بروکرهای فارکس را معرفی خواهیم کرد.
1- بروکر آلپاری (Alpari)

بروکر آلپاری خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهد و همین موضوع می‌تواند آن را حداقل برای ما ایرانیان که در انتخاب بروکر محدودیت داریم، در دستۀ بهترین بروکرهای فارکس قرار دهد. این بروکر در اواخر سال 1998 در روسیه تأسیس شد. از آن زمان تاکنون، شاهد ثبت بروکر آلپاری توسط سازمان‌های رگولاتوری متفاوتی بوده‌ایم و این موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده افراد زیادی به آن اعتماد کرده و این بروکر را برای فعالیت‌های خود در بازار فارکس انتخاب کنند.
سایت ریحان نیوز بروکر آلپاری را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این بروکر کاملا برعهده کاربر است.
چطور با تخفیف کارمزد در آلپاری ثبت نام کنیم؟
بدون نیاز به vpn و vps در بروکر آلپاری وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید.
برای ثبت نام و استفاده از بروکر آلپاری، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد 170004607 در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید.
برای شروع از لینک زیر وارد شوید:
همین الان در بروکر آلپاری ثبت‌نام کنیدثبت نام

 
چرا بروکر آلپاری برای ایرانیان مناسب است؟

بروکر آلپاری از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.
برای استفاده از این بروکر به VPN نیاز است (توجه داشته باشید که دلیل نیاز به ابزار تغییردهندۀ IP به‌دلیل اعمال محدودیت از سوی کشور است و ربطی به بروکر آلپاری ندارد).

آیا بروکر آلپاری رگوله شده است؟

تاکنون بیش از 2 میلیون کاربر در این بروکر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند و همین موضوع می‌تواند نشانۀ آن باشد که بروکر آلپاری از بهترین بروکرهای فارکس است.
بروکر آلپاری دارای رگولاتوری FSA و FCA است که اعتبار این بروکر را نشان می‌دهند.

امکانات بروکر آلپاری چیست؟

امکان واریز و برداشت به روش‌های متعدد ازجمله واریز و برداشت به کمک تاپ چنج و پرفکت مانی.
امکان ارتباط با پشتیبانی به روش‌های مختلف.
دارای اپلیکیشن پلتفرم بروکر.
پشتیبانی از متاتریدر 4 و 5.
امکان افتتاح حساب‌های استاندارد، نانو، ECN و ECN در متاتریدر 4 وجود دارد. کاربرانی که قصد استفاده از متاتریدر 5 را داشته باشند نیز می‌توانند یکی از حساب‌های ECN و یا استاندارد را انتخاب کنند.
امکان نمایش موجودی کاربر به‌صورت دلار و یورو خواهد بود.
امکان افتتاح حساب دمو برای کاربران بروکر آلپاری وجود دارد.
کاربرانی که قصد انجام معاملات آپشن را داشته باشند نیز می‌توانند از خدمات بروکر Alpari استفاده کنند.
حداکثر میزان لوریج برای حساب‌های معاملاتی مختلف در این بروکر تا 1:3000 است.
میزان حداقل واریز در حساب‌های مختلف این بروکر 0 الی 500 دلار در حساب‌های مختلف است.
تجزیه و تحلیل بازار، تقویم اقتصادی و ابزارهایی برای انجام تجزیه و تحلیل برای کاربران ازجمله امتیازات این بروکر است که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

2- بروکر PCM

بروکر PCM در سال 2006 در دبی تأسیس شد. کاربران ایرانی این بروکر می‌توانند به‌راحتی کار با یک پلتفرم ایرانی، با این بروکر نیز کار کنند و از محیط فارسی آن و همچنین واریز ریالی آن بهره‌مند شوند. امنیت بالا و تنوع در حساب‌های معاملاتی، این بروکر را به یکی بهترین گزینه‌ها در میان بروکرهای موجود برای ایرانیان تبدیل کرده است. در ادامه، ویژگی‌های این بروکر را بررسی خواهیم کرد.
سایت ریحان نیوز بروکر PCM را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این بروکر کاملا برعهده کاربر است.
چطور با تخفیف کارمزد در PCM ثبت نام کنیم؟
بدون نیاز به vpn و vps در بروکر PCM وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید.
برای ثبت نام و استفاده از بروکر PCM، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد OTUxNTE1Mzg5NDc4Ng== در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید.
برای شروع از لینک زیر وارد شوید:
همین الان در بروکر آلپاری ثبت‌نام کنیدثبت نام

 
چرا بروکر PCM برای کاربران ایرانی مناسب است؟
پشتیبانی از زبان فارسی یکی از ویژگی‌های این بروکر است که کار با محیط بروکر را برای کاربران فارسی‌زبان ساده‌تر کرده است. علاوه‌بر محیط بروکر، کاربران در صورت بروز هر مشکلی می‌توانند با ارسال تیکت به زبان فارسی، از تیم پشتیبانی کمک دریافت کنند.
آیا بروکر PCM رگوله شده است؟
بروکر PCM به طرق مختلف سعی در بالابردن امنیت و حفظ سرمایۀ کاربران خود دارد. نهاد نظارتی FSA ناظر عملیات مالی بروکر PCM است. شمارۀ ثبت بروکر در این سازمان LLC 2593 است.
مزایای بروکر PCM چیست؟

زمانی‌که وضعیت بازار غیرمنطقی و ناآرام است، ممکن است دارایی برخی از تریدرها به‌دلیل نوسانات از بین برود؛ در چنین شرایطی، بروکر به‌طور خودکار دارایی کاربران را صفر نمایش می‌دهد تا از دارایی آن‌ها حفاظت کند.
بیمۀ بین‌المللی موریشز، سرمایۀ تریدر را در برابر انواع تهدید (به‌جز معاملات اشتباه) بیمه می‌کند. حداکثر مبلغ بیمه‌شدۀ تریدرها می‌تواند 125 هزار دلار باشد.
یکی دیگر از مزایای بروکر PCM، امکان واریز و برداشت به روش‌های متعدد است تا این کار برای کاربران راحت باشد. در میان روش‌های گوناگون، روش واریز و برداشت ریالی نیز در این بروکر وجود دارد. در ادامه، انواع روش‌های واریز و برداشت را در این بروکر که از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان است خواهیم آورد:

روش بانکی؛
وب مانی؛
بیت کوین؛
Pay pal؛
Skrill؛
Neteller؛
UnionPay؛
Fasapay

کاربران این بروکر می‌توانند معاملاتی را بر دارایی‌های مختلف ازجمله جفت‌ارزها، شاخص‌ها، فلزات گران‌بها، ارزهای دیجیتال، سهام و… داشته باشند.
دانشگاه مجازی تریدری پی سی ام با نام PCM Trading University در طول سه ترم دانشجویان خود را به رایگان برای حضور در بازار فارکس آماده می‌کند. همچنین در طی این دوره، دانشجویان صد دلار را به‌عنوان بونوس دریافت می‌کنند تا بتوانند آموخته‌های خود را به‌صورت عملی تجربه کنند.
یکی از مزایای بروکر PCM (از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان)، تنوع حساب‌های معاملاتی است که کاربران می‌توانند با توجه به استراتژی و شرایط خود، بهترین را انتخاب کنند. حساب‌های معاملاتی در این بروکر شامل مواردی است که در ادامه آورده‌ایم:

سنت (Cent)؛
میکرو (Micro)؛
مینی (Mini)؛
ویژه–کم‌ترین اسپرد (VIP-Ultra-low-spread)؛
الیت (Elite)؛
ای سی ان پرو (ECN Pro)؛
ارزهای دیجیتال (Crypto)؛
فیکس اسپرد (Fixed-Spread)؛
زیرو اسپرد (Zero-Spread)؛
لوریج 1000 (Leverage 1000)

3- بروکر آمارکتس (Amarkets)

بروکر آمارکتس (Amarkets) در سال 2007 تأسیس شد و تا به امروز بیش از 15 سال است که توانسته است رضایت کاربران را جلب کند. در این بخش از مقاله، بررسی بهترین بروکرهای فارکس و ویژگی‌های بروکر Amarkets را بررسی خواهیم کرد تا در صورت تمایل، فعالیت در این بروکر معتبر را آغاز کنید.
سایت ریحان نیوز بروکر آمارکتس را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این بروکر کاملا برعهده کاربر است.
چطور با تخفیف کارمزد در آمارکتس ثبت نام کنیم؟
بدون نیاز به vpn و vps در بروکر آمارکتس وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید.
برای ثبت نام و استفاده از بروکر آمارکتس، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد 7T52E در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید.
برای شروع از لینک زیر وارد شوید:
همین الان در بروکر آمارکتس ثبت‌نام کنیدثبت نام

 
چرا بروکر آمارکتس برای ایرانیان مناسب است؟

امکان واریز سرمایه به‌صورت ریال و به کمک کارت بانکی، فعالیت در این بروکر را برای ایرانیان ساده کرده است و این بروکر را برای ما به یکی از بهترین بروکرهای فارکس تبدیل کرده است.
کاربرانی که رابطۀ خوبی با زبان انگلیسی ندارند، می‌توانند محیط این بروکر را به فارسی تغییر دهند تا بتوانند به‌راحتی در آن فعالیت کنند. همچنین، درصورتی‌که نیاز به ارتباط با پشتبانی داشته باشید، می‌توانید پیام خود را به فارسی ارسال کنید. سادگی کار با پلتفرم نیز ازجمله مواردی است که در زمان دسته‌بندی بهترین بروکرهای فارکس باید به آن توجه کرد.

آیا بروکر آمارکتس رگوله شده است؟
امنیت بروکر آمارکتس به طرق مختلف تأمین می‌شود که در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد:

سازمان خدمات مالی FSA با شمارۀ 22567 BC 2015 بروکر آمارکتس را رگوله کرده است.
سازمان The Financial Commission تا مبلغ 20 هزار یورو برای هر حساب معاملاتی در این بروکر را بیمه می‌کند.

عملیات اجرایی مالی بروکر آمارکتس توسط شرکت Verify My Trade تأیید شده است.
امکانات بروکر آمارتکس چیست؟

کاربران بروکر آمارکتس می‌توانند با توجه به استراتژی و شرایط خود یکی از انواع حساب‌های موجود در این بروکر را افتتاح کنند. انواع حساب‌ها در بروکر آمارکتس شامل موارد زیر هستند:
حساب Fixed؛
حساب ECN؛
حساب Standard.
امکان تنظیم لوریج تا 3000 یکی از ویژگی‌های این بروکر است که البته برای افرادی مناسب است که تجربه و دانش کافی در این بازار را داشته باشند.
در وب‌سایت این بروکر ادعا شده است که معاملات آن کم‌تر از 0.03 ثانیه انجام می‌شوند.
واریز و برداشت بدون کمیسیون یکی دیگر از ویژگی‌های این بروکر است که یک نقطۀ ‌قوت برای آن به حساب می‌آید.

4- بروکر اینگات (inGot)

بروکر اینگات (inGot) که از بهترین بروکرهای فارکس است، در سال 2006 در استرالیا تأسیس شد اما خدمت‌رسانی به ایرانیان در این بروکر از سال 2021 آغاز شده است. این بروکر که شعبات مختلفی در سراسر جهان دارد، توانسته است که رگوله‌های معتبری را نیز برای هر یک از شعبات خود دریافت کند. در ادامه، ویژگی‌های این بروکر را لیست خواهیم کرد تا بتوانید در صورت تمایل این بروکر را با جزئیات بیشتری بررسی کنید.
سایت ریحان نیوز بروکر اینگات را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این بروکر کاملا برعهده کاربر است.
چطور با تخفیف کارمزد در اینگات ثبت نام کنیم؟
بدون نیاز به vpn و vps در بروکر اینگات وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید.
برای ثبت نام و استفاده از بروکر اینگات، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد 170004607 در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید.
برای شروع از لینک زیر وارد شوید:
همین الان در بروکر اینگات ثبت‌نام کنیدثبت نام

 
چرا بروکر اینگات (inGot) برای کاربران ایرانی مناسب است؟
پشتیبانی از زبان فارسی یکی از نقاط قوت بروکر Ingot است. کاربران می‌توانند زبان بروکر را فارسی انتخاب کرده و همچنین در زمان ارتباط با تیم پشتیبانی، پیام خود را به زبان فارسی ارسال کنند. ارتباط از طریق تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمیل و همچنین چت آنلاین در محیط بروکر، ارتباط با تیم پشتیبانی را بسیار ساده کرده است.
آیا بروکر اینگات (inGot) رگوله شده است؟
همان‌طورکه پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، شعبات مختلف بروکر اینگات در سراسر جهان دارای رگوله‌های متفاوتی هستند که همگی از اعتبار خوبی برخوردارند. شعبه‌ای که امور مالی مربوط به کاربران ایرانی را مدیریت می‌کند، در ترکیه قرار گرفته است و دارای رگوله‌های  Saychelles (FSA) و SVGFSA است.
امکانات بروکر اینگات (inGot) چیست؟

کاربران بروکر اینگات می‌توانند دو نوع حساب ECN و یا استاندارد را افتتاح کنند که حداقل واریزی برای هر یک از این حساب‌ها 100 دلار است.
حساب ECN
حساب استاندارد
پس از افتتاح حساب در بروکر، تریدرها به یک پلتفرم برای اجرای معاملات خود نیاز دارند. کاربران می‌توانند متاتریدر 4 و 5 که در نسخه‌های اندروید، IOS، کامپیوتر و تحت وب ارائه شده است را نصب کرده و معاملات خود را انجام دهند.
امکان واریز و برداشت در بروکر اینگات به روش‌های مختلفی قابل انجام است. فراموش نکنید که تعدد روش‌های واریز و برداشت نیز می‌تواند یک بروکر را به بهترین بروکرهای فارکس تبدیل کند.
Wire Transfer؛
بیت کوین؛
تتر (USDT) روی شبکۀ انتقال ERC-20؛
اتریوم؛
تراکنش بانکی (امکان پرداخت ریالی از این بخش قابل انجام است)؛
کارت‌های اعتباری مثل مسترکارت و ویزاکارت؛

5- بروکر لایت فارکس (LiteForex) – لایت فایننس

بروکر لایت فارکس (LiteForex) – لایت فایننس که اخیراً نام خود را به لایت فایننس تغییر داده است، در سال 2005 تأسیس شد و به‌عنوان یکی از بهترین بروکرهای فارکس فعالیت خود را ادامه می‌دهد. کاربران زیادی از سراسر جهان در این بروکر حساب کاربری ایجاد کرده و مشغول ترید هستند. البته، تعداد بروکرهای مطرح در سطح جهان بسیار زیاد است به همین دلیل برای شناخت و انتخاب بهترین برورکرهای فارکس بهتر است که ویژگی‌های آن‌ها را در کنار هم بررسی کنید. در ادامه، می‌توانید ویژگی‌های بروکر لایت فارکس را مطالعه کنید.
سایت ریحان نیوز بروکر لایت فارکس را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این بروکر کاملا برعهده کاربر است.
چطور با تخفیف کارمزد در لایت فارکس ثبت نام کنیم؟
بدون نیاز به vpn و vps در بروکر لایت فارکس وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید.
برای ثبت نام و استفاده از بروکر لایت فارکس، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد 757214803 در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید.
برای شروع از لینک زیر وارد شوید:
همین الان در بروکر لایت فارکس ثبت‌نام کنیدثبت نام

 
چرا بروکر لایت فارکس برای ایرانیان مناسب است؟
امکان افتتاح‌کردن حساب اسلامی در بروکر لایت فارکس نیز یکی از مشخصه‌های این بروکر است که آن را به یکی از بهترین بروکرهای فارکس برای مسلمانان تبدیل کرده است.
آیا بروکر لایت فارکس (LiteForex) رگوله شده است؟
بروکر لایت فارکس دارای رگوله‌های Cysec است.
امکانات بروکر لایت فارکس (LiteForex) چیست؟

کاربران می‌توانند به روش‌های مختلفی واریز و برداشت خود را در بروکر لایت فارکس انجام دهند:

کارت‌های اعتباری؛
انتقالات بانکی؛
انتقال الکترونیکی؛
ارزهای دیجیتال.

کاربران بروکر لایت فارکس می‌توانند حساب‌هایی از نوع CENT، ECN و یا Classic افتتاح کرده و شروع به فعالیت کنند. بدیهی است که هرکدام از حساب‌های گفته‌شده ویژگی‌های خاص خود را دارند و هر تریدر می‌تواند با توجه به استراتژی خود بهترین مورد را برای خود انتخاب کند.
کاربران این بروکر می‌توانند پلتفرم‌های متاتریدر 4 و 5 را در نسخه‌های موبایلی (اندروید و IOS) و دسکتاپ (ویندوز و مک) دریافت کنند.
نام بروکر لایت فارکس اخیراً به نام لایت فایننس تغییر کرده است.
بونس‌های مختلفی در این بروکر تعریف شده است که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه، این طرح‌ها را معرفی خواهیم کرد:

بونوس 100درصدی برای واریز مبالغ بالای 200 دلار؛
بونوس 100درصدی برای واریز مبالغ بالای 100 دلار در روز تولد؛
بونوس 50درصدی برای خوانندگان مطالب وبلاگ بروکر درصورتی‌که واریز آن‌ها بالای 100 دلار باشد.

امکان انجام معامله روی دارایی‌های مختلف ازجمله جفت‌ارزها، CFDها، شاخص‌ها و… از ویژگی‌های بروکر لایت فارکس است.

بروکر پاکت آپشن
بخشی از کاربران بازارهای جهانی تمایلی به معاملات خرید و فروش اسپات و یا فعالیت در بازار فیوچرز ندارند. این کاربران درواقع روی جهت حرکت دارایی‌های مختلف شرط‌بندی می‌کنند که به آن باینری آپشن گفته می‌شود. افرادی که قصد فعالیت در بخش باینری آپشن را داشته باشند، می‌توانند معالات خود را روی دارایی‌های مختلفی ازجمله جفت‌ارزها و ارزهای دیجیتال ثبت کنند. درصورتی‎که شما هم به معاملات باینری آپشن علاقه‌مند هستید، می‌توانید ویژگی‌های بروکر پاکت آپشن که در دستۀ بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان قرار می‌گیرد را مطالعه کرده و در صورت تمایل شروع به فعالیت در آن کنید. ما در ادامه، ویژگی‌های مهم بروکر پاکت آپشن که یکی از بهترین بروکرهای فارکس- البته به‌طور اختصاصی برای معاملات آپشن- است را بررسی خواهیم کرد.

آیا بروکر پاکت آپشن رگوله شده است؟
بروکر پاکت آپشن توسط سازمان IFMRRC تأیید شده است که این موضوع اعتبار این بروکر را نشان می‌دهد. شما همچنین می‌توانید برای بالابردن امنیت حساب خود، ورود دومرحله‌ای به بروکر را نیز فعال کنید. امنیت بالا یکی از خصیصه‌های بهترین بروکرهای فارکس است.
توجه داشته باشید که احراز هویت شما باید به‌طور کامل انجام شده و از سوی تیم پشتیبان تأیید شده باشد؛ در غیر این صورت، فعالیت‌ها و تراکنش‌های شما در بروکر به‌صورت کامل و به‌درستی انجام نخواهد شد.
امکانات بروکر پاکت آپشن چیست؟

رابط کاربری پلتفرم بروکر پاکت آپشن بسیار ساده و کاربرپسند است.
پلتفرم بروکر Pocket Option در نسخه‌های مختلف ازجمله تحت وب، ویندوز، اندروید و IOS طراحی و ارائه شده است.
هرچه سطح کاربری تریدر بالاتر باشد، به درخواست واریز و برداشت وی نیز با سرعت بیش‌تری رسیدگی خواهد شد.
کاربران بروکر پاکت آپشن با توجه به میزان سرمایه و فعالیت خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه خواهیم آورد:

غریبه (Stranger)؛
تازه‌کار (Newbie)؛
مبتدی (Beginner)؛
باتجربه (Experienced)؛
ماهر (Master)؛
حرفه‌‌ای (Pro)؛
مربی (GURU).

کاربران سطح غریبه برای ارتباط با تیم پشتیبانی باید فرایندی را طی کنند درحالی‌که دیگر کاربران می‌توانند به‌راحتی و در محیط بروکر با تیم پشتیبانی چت کنند.
به‌دلیل امکان واریز و برداشت به کمک ارزهای دیجیتال و شرایط این بازار در انجام تراکنش‌ها، ممکن است گاهی فرایند واریز و برداشت با کندی انجام شود و یا به‌طور کلی انجام نشود که این مسئله به‌دلیل شرایط شبکۀ بلاک چین رمز ارز است و ربطی به بروکر ندارد.
واریز برداشت در بروکر پاکت آپشن به دو صورت انجام می‌شود:

واریز و برداشت الکتریکی (وب مانی و پرفکت مانی)؛
واریز و برداشت به کمک ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین.

بروکر دلتا اف ایکس
بروکر دلتا اف ایکس در سال 2009 تأسیس شد و از ابتدای فعالیت خود سعی در ارائۀ خدمات باکیفیت به کاربران خود را داشت. پشتیبانی از زبان فارسی در محیط بروکر و همچنین امکان ارتباط با تیم پشتیبانی به‌صورت 24‌ساعته، این بروکر را به یکی از بروکرهای محبوب در میان کاربران بازار فارکس برای ایرانیان تبدیل کرده است. البته، این ویژگی‌ها به تنهایی بروکر دلتا اف ایکس را در دستۀ بهترین بروکرهای فارکس قرار نداده‌اند بلکه دیگر ویژگی‌هایی که در ادامه خواهیم آورد، Delta FX را به یکی از گزینه‌های اصلی برای کاربران ایرانی تبدیل کرده است.

آیا بروکر دلتا اف ایکس رگوله شده است؟
بروکر دلتا اف ایکس توسط چند سازمان معتبر در سطح جهان رگوله شده است. این سازمان‌ها را در ادامه خواهیم آورد:

Financial Commission؛
Saint Vincent and Grenadines؛
Best Execution؛
Blize.

امکانات بروکر دلتا اف ایکس چیست؟

کاربران بروکر Delta Fx می‌توانند از میان چهار نوع حساب معاملاتی بهترین و مناسب‌ترین را با توجه به استراتژی خود انتخاب کنند. حداقل سرمایه برای شروع فعالیت، میزان اسپرد، اهرم معاملاتی و… همه ویژگی‌هایی هستند که این حساب‌های معاملاتی را متمایز می‌کنند.

Fix Spread؛
ECN؛
Standard؛
Nano.

واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس یکی دیگر از دلایلی است که این بروکر را محبوب کرده است؛ زیرا امکان واریز و برداشت براساس ریال نیز برای ایرانیان فراهم شده است. کاربران این بروکر می‌توانند از ساعت 9 الی 20 به وقت ایران واریزهای خود را انجام دهند. همچنین، برای برداشت باید این عملیات در طی ساعات 9 الی 14 و در روزهای دوشنبه الی پنجشنبه انجام شوند. انواع روش‌های واریز و برداشت را در ادامه خواهید دید:

واریز و برداشت ریالی؛
واریز و برداشت به روش ارزهای دیجیتال؛
واریز و برداشت به کمک تاپ چنج (Top Change)؛
واریز و برداشت به روش وب مانی (Web Money).

 
سؤالات متداول1- در زمان بررسی یک بروکر برای پیداکردن بهترین بروکرهای فارکس، باید به کدام ویژگی‌های آن توجه کرد؟رگولاتوری، بررسی میزان اسپرد، کمیسیون و سواپ، دارایی‌های قابل‌معامله، تنوع روش‌های واریز و برداشت، تنوع حساب‌های معاملاتی، ارتباط با پشتیبانی، تنوع پلتفرم‌های موجود در بروکر و سرعت انجام معاملات از ویژگی‌های مهمی هستند که در زمان انتخاب یک بروکر باید به آن‌ها توجه شود.2- آیا امکان انجام معاملات آپشن در بروکر آلپاری وجود دارد؟بله، کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی و با مدارک هویتی خود در این بروکر ثبت‌نام کرده و از خدمات بخش آپشن نیز استفاده کنند.3- کدام بروکر برای فعالیت افرادی که قصد انجام معاملات آپشن را به‌صورت تخصصی دارند، طراحی شده است؟بروکر پاکت آپشن. این بروکر به کاربران خود امکان بازکردن معاملات آپشن روی دارایی‌های مختلف را می‌دهد.4- بروکری که 30 دلار بونوس را برای شروع فعالیت به کاربران می‌دهد کدام است؟بروکر ویندزور (Windsor) پس از ثبت‌نام و احراز هویت، مبلغ 30 دلار را برای شروع فعالیت به کاربرانی که درخواست آن را به تیم پشتیبانی ارسال کنند، خواهد داد. البته، بروکر روبوفارکس نیز درصورتی‌که حداقل مبلغ 10 دلار را به حساب معاملاتی خود واریز کرده باشید، 30 دلار به‌صورت بونوس به شما اختصاص خواهد داد.کلام آخرفعالیت در صورت داشتن دانش و تجربۀ کافی در زمینۀ چگونگی تریدکردن را می‌توان یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری در بازار فارکس دانست. برای کسب درآمد و سود از بازار فارکس، تنها تحلیل‌کردن جفت‌ارزها و دیگر دارایی‌های قابل‌معامله در این بازار، مؤثر نیستند بلکه بستری که برای انجام معاملات خود در بازار فارکس انتخاب می‌کنید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا امنیت سرمایۀ شما در بروکر، میزان اسپرد و کمیسیون و سرعت انجام معاملات ازجمله ویژگی‌های یک بروکر هستند که می‌توانند در میزان سود و ضرر معامله‌گران نقش مؤثری داشته باشند. با مطالعۀ این مقاله، می‌توانید ویژگی‌‌های بهترین بروکرهای فارکس را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید. پس از انتخاب بروکر که از اولین قدم‌های لازم برای شروع فعالیت در بازار فارکس است، می‌توانید تمرکز خود را بر انواع تحلیل، استراتژی معاملاتی و مدیریت سرمایه بگذارید و مطمئن باشید که با فعالیت اصولی در این بازار به‌ سود قابل‌قبولی خواهید رسید.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۴۸ رای)

۴.۵

دیدگاهتان را بنویسید