ریحان نیوز – کشف برنج شرکت بازرگانی خرید دولتی در انبارهای شهر ری


ریحان نیوز – به گزارش ریحان نیوز، امرالهی، سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی به همراه جمشیدی، معاون اجرایی تعزیرات دادستان شهر ری در راستای تشدید نظارت موثر و مستمر در بازار ماه رمضان و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی از انبارهای شهرری به صورت سرزده بازدید کردند.
وی در این بازدید سرزده که به منظور امتناع از عرضه محصول انجام شد، گفت: با توجه به دستور روز گذشته به تمام شهرستان‌های کشور و مراکز استانی مبنی بر تشدید نظارت بر بازار برنج و کالاهای اساسی جهت بررسی انبارها و عمده‌فروشی‌های کشور، بر اساس یک گزارش مردمی متوجه شدیم در یکی از انبارهای شهر ری کالاهای ایرانی شرکت بازرگانی خرید دولتی و کالاهای تجار آزاد وجود دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه بررسی‌های بیشتر در ارتباط با حجم کالاهای خرید دولتی در این انبار در حال انجام است، اظهار داشت: بعضی از کالاهای خرید دولتی بیش از چهار ماه در این انبار وجود دارد.
امرالهی ادامه داد: حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی باسماتی و حدود ۹ تن برنج طارم کشت دوم ایرانی در این انبار کشف شده است.
وی به تخلفات صورت گرفته اشاره کرد و اظهار داشت: حتما با متخلفین مرتکب سه تخلف احتکار، قاچاق کالا و عدم عرضه به شبکه داخلی، به جد برخورد تعزیراتی صورت خواهد گرفت.∎​

دیدگاهتان را بنویسید