رمز ارز ومیکس (WEMIX) چیست؟ به همراه نمودار و قیمت لحظه ای

فهرست این مقاله
قیمت لحظه ای رمز ارز ومیکس (Wemix)

نمودار لحظه ای رمز ارز ومیکس (Wemix)

اضافه‌شدن مصادیق نوآورانه‌ای مانند گیمیفیکیشن کریپتو یا همان رمز ارز مبتنی بر پلتفرم گیم، فناوری بلاک ‌چین و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) چشم‌انداز بازی را به‌سرعت تغییر می‌دهد. محبوبیت روزافزون بازی‌ها در پلتفرم NFT با دسترسی ساده، پاداش‌های مالی و فضای سرگرم‌کننده سبب علاقه‌مندی بسیاری از گیمرهای مشتاق و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال شده است. علاقه‌مندان در کنار کسب درآمد از پلتفرم گیم آن نیز لذت می‌برند.
NFT ها امکان مالکیت منحصربه‌فرد دارایی‌های دیجیتال را می‌دهند که می‌تواند یک گزینه سرمایه‌گذاری قانع‌کننده باشد. اگر به بازی NFT به‌عنوان یک فرصت سرمایه گذاری و یا بازی علاقه‌مند هستید، با بررسی پلتفرم بازی WEMIX و پتانسیل توکن‌های این ارز ادامه مطلب را بخوانید.
معرفی ارز ومیکس

WEMIX یک پلتفرم بازی NFT بلاک ‌چین است که توسط مجموعه Wemade Tree Pte توسعه ‌یافته و در زیرمجموعه‌های یک شرکت کره جنوبی قرارداد. گیمرها در WEMIX می‌توانند برای بازی‌هایی که قبلاً از آن لذت می‌بردند، جوایزی کسب کنند.
بازی‌های ومیکس حول مفهوم گیم فای طراحی شده‌اند؛ یعنی گیمیفیکیشن سیستم‌های مالی مبتنی بر بلاک ‌چین که از مدل‌های بازی برای کسب درآمد استفاده می‌کند. پلتفرم‌های گیم فای به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت کلکسیون‌های دیجیتالی معروف به NFT را می‌دهند. این بازی‌ها با موفقیت محتوای بازی را با فناوری بلاک ‌چین ترکیب می‌کنند تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده و ارزشمند ارائه دهند.
توسعه‌دهندگان WEMIX نمایندگان اصلی گروه بازی کره جنوبی به نام WEMADE هستند. این ارز با سوارشدن بر بازی موفق WEMADE ،The Legend of Mir، مجموعه‌ای از بازی‌های مبتنی بر بلاک ‌چین را عرضه کرده که به راحتی برای هر دسته از کاربران در دسترس است. دیگر کاربران نیاز ندارند یک کیف پول رمزنگاری بسازند، بلکه تنها برنامه بازی را در پلی‌استور دانلود کرده و بازی را شروع می‌کنند.
بازی‌های ویدئویی یک صنعت سخت و رقابتی هستند و حتی بازی‌ها را می‌توان یک کالای مصرفی دانست. گیمرها اغلب به پایان چرخه زندگی یک بازی می‌رسند که هنوز مشتاق حرکت به سطح بعدی هستند. این امر تا حدودی به‌دلیل ماهیت مستقل و پراکنده بازی‌هاست. توسعه‌دهندگان برای تولید دنباله‌ها تلاش می‌کنند تا طول عمر بازی را افزایش دهند و از خروج کاربران از پلتفرم پس از پایان بازی جلوگیری کنند. گیمرهای مشتاق درنهایت برای به حداکثر رساندن فرصت‌های بازی، در پلتفرم‌های مختلف سرگرم می‌شوند.
WEMIX در خط مقدم ساخت بازی‌هایی است که هدفشان رسیدگی به این مسائل است. بازی‌های مبتنی بر این ارز در یک اکوسیستم به‌هم‌پیوسته از توسعه‌دهندگان، کاربران و ارائه‌دهندگان پلتفرم که برای رشد طولانی‌مدت تعامل دارند، توسعه می‌یابند. کاربران معنا و ارتباط متقابل را در این اکوسیستم آنلاین پیدا می‌کنند که به دنیای واقعی سرازیر می‌شوند. ساخت چنین اکوسیستم پیشرفته‌ای از اصول اشتراک‌گذاری، ساختار گردش قوی و شفافیت استفاده می‌کند.
اولین عنوان مبتنی بر بلاک ‌چین ومیکس CrypTornado بود که در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. از آن زمان، بازی‌های بیشتری از جمله BirdTornado، GalaxyTornado، MIR4، AquaTornado، FishingTornado و Rise of Stars اضافه شد. شما به‌کمک هرکدام از این بازی‌ها می‌توانید بخش‌های منحصربه‌فرد درون بازی را در قالب NFT به دست آورید و کاربران نیز می‌توانند آن‌ها را به توکن‌های WEMIX تبدیل کنند. یکی از بازی‌های این مجموعه در سه ماه اول عرضه، بیش از ۱ میلیون بار در فروشگاه Google Play دانلود شد و تنها باگذشت یک ماه، حدود ۱۰ میلیون دلار برای این شرکت درآمد داشت.
با وجود تردید دولت‌ها برای پذیرش بازی‌های مبتنی بر بلاک ‌چین، فضای پر جنب ‌و جوش بازی کره جنوبی در مقایسه با NFT ها محیط و افق خوشایندی را برای همگان به وجود آورده است. WEMIX پیشتاز این فناوری است که در حال حاضر بیش از ده عنوان بازی روی پلتفرم آن در حال اجراست. بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی قصد دارند در سال ۲۰۲۲ ‌مانند WEMIX وارد بازار شوند و با این مجموعه رقابت یا همکاری داشته باشند.
بازی‌های بلاک ‌چین ومیکس چگونه کار می‌کنند؟

بازی‌های مبتنی بر بلاک ‌چین با قابلیت‌های NFT به بازیکنان اجازه می‌دهند تا به تولید عناصر درون بازی را بپردازند. این ویژگی سبب جذب گیمرهایی می‌شود که در فناوری NFT تخصیص دارند و جالب‌تر اینکه می‌توانند ساخته‌های خود را بین کاربران مبادله کنند؛ برای ‌مثال کاربر می‌تواند در بازی محبوب Axie Infinity با کشاورزی و فروش یک آیتم درون بازی به نام Smooth Love Potion (SLP) درآمد واقعی کسب کند. NFT ها به جمع‌آوری و پرورش شخصیت‌های متحرک حیوان خانگی مانند کاراکتر Axies می‌پردازند که در بازار نیز معامله می‌شوند. بازیکنان برای کسب مهارت و تلاشی که در پلتفرم صرف می‌کنند، ارزش قابل‌توجهی کسب می‌کنند.
WEMIX میزبان چندین بازی در پلتفرم NFT با گیم پلی و طراحی متفاوت است که همگی از یک مدل گیمیفیکیشن NFT استفاده می‌کنند. هدف اصلی بازی‌های NFT ایجاد اقتصادی جدید است که در آن بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی مانند کلکسیون‌ها و سایر موارد مرتبط با بازی را مبادله کنند. این یک اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد می‌کند که در آن هیچ مقام مرکزی بازار را کنترل نمی‌کند. درعوض، تمام تراکنش‌ها روی بلاک ‌چین ثبت می‌شوند. جالب است بدانید این پلتفرم تقلب را نیز غیرممکن می‌کند.
قوانین ومیکس
قوانین و ساز و کارهای استاندارد بازی مانند امتیازدهی و رقابت برای پاداش اعمال می‌شود. دارایی‌های درون بازی به‌عنوان NFT ضرب می‌شوند که می‌توان آن‌ها را مبادله و/ یا با پول نقد معامله کرد. بازی‌های مبتنی بر ومیکس NFT تجربه بازی بسیار بهبودیافته‌ای را ارائه می‌دهند. برخلاف بازی‌های ویدئویی سنتی، شما مالک هر آیتم درون بازی هستید که به دست می‌آورید.
با ذخیره ایمن در کیف پول خود، خطر از دست ‌دادن آن‌ها را در خرابی‌های اواسط بازی نخواهید داشت. به‌طور مشابه، تمرکززدایی بلاک ‌چین در بازی‌های NFT تضمین می‌کند که پیشرفت بازی شما همیشه در دسترس است؛ برخلاف بازی‌های سنتی که در آن یک پلتفرم متمرکز تمام داده‌ها را در خود نگه می‌دارد؛ بنابراین در برابر حوادث ناگوار آسیب‌پذیر است. همین غیرمتمرکزسازی مبتنی بر بلاک ‌چین به شما این امکان را می‌دهد تا به مطالعه بازی‌های قبلی برگردید و مهارت خود را ارتقا دهید.
در مرحله بعد مشوق‌های مالی وجود دارد. جوایزی که در بازی‌های تیراندازی سنتی پرنده به دست می‌آید، روی صفحه باقی می‌مانند و تنها به‌عنوان حق ستایش استفاده می‌شوند. در مقابل در بازی شکار ساده NFT BirdTornado، شما توکن‌های تورنادو را برای شلیک به پرندگان به دست می‌آورید. این توکن‌ها را می‌توان به توکن‌های WEMIX تبدیل کرد که حداقل می‌توانند یک فنجان قهوه خوب برای شما بخرند؛ البته اگر از توکن‌های WEMIX استفاده کنید، از هرگونه قدردانی در ارزش نیز بهره‌مند خواهید شد.
ومیکس (توکنومیکس)

توکن‌های WEMIX بالاترین سطح توکن‌های موجود در اکوسیستم این ارز هستند که در زنجیره عمومی برای حداکثر بازده اقتصادی توکن منتشر می‌شوند. این توکن که در ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شد، روی بلاک ‌چین کلایتن اجرا می‌شود که به‌دلیل مقیاس‌پذیری، سرعت و کارمزد پایین تراکنش قابل‌توجه است.
کاربران همچنین «توکن‌های بازی» مخصوص بازی را به دست می‌آورند که در هر بازی یک تجربه توکن مارک‌دار ارائه می‌دهند؛ درحالی‌که هنوز قابل تبدیل و مبادله هستند. این توکن‌ها هدف خاصی برای بازی دارند و به پایداری اکوسیستم WEMIX کمک می‌کنند. در طول گیم پلی، کاربران توکن‌های بازی مانند تورنادو (TORN) و CQ Zuanshi را به دست می‌آورند که می‌توانند با توکن‌های ومیکس تعویض شوند و بالعکس.
کاربران، دارندگان پلتفرم و توسعه‌دهندگان با توکن‌های WEMIX برای فعالیت‌های خود در اکوسیستم پاداش می‌گیرند. این توکن‌های مشترک حس اجتماع و پایداری را تقویت می‌کنند.
توکن‌های ومیکس کاربردی هستند
در اینجا برخی از موارد استفاده از توکن‌ها آمده است:
به‌عنوان یک رسانه برای معاملات در سراسر پلت فرم: WEMIX توکن اصلی اکوسیستم بازی ومیکس NFT و رسانه اصلی مبادله برای تراکنش‌ها در سراسر پلتفرم ومیکس است. همچنین توکن‌های مخصوص بازی وجود دارد که در بازی برای بهینه‌سازی سرگرمی و ارزش پولی آن‌ها استفاده می‌شود.
تعویض توکن بین بازی توکن‌های WEMIX وسیله‌ای برای تبادل توکن‌های بازی خاص است. از آنجا ‌که توکن‌های بازی با عناوین مختلف بازی متفاوت است، کاربران ممکن است نیاز داشته باشند این توکن‌ها را با یکدیگر تعویض کنند؛ برای ‌مثال، توکن‌های تورنادو که در BirdTornado به دست می‌آیند، ممکن است با توکن‌های CQ Zuanshi، توکن درون بازی برای بازی محبوب Legend of Mir مبادله شوند. کاربران می‌توانند مبادله را در کیف پول WEMIX انجام دهند.
خریدهای درون‌برنامه‌ای بیشتر بازی‌های روی پلتفرم WEMIX فروشگاه‌های درون بازی را اجرا می‌کنند که کاربران می‌توانند سلاح، تجهیزات، کیت‌ها و غیره را برای بهبود گیم‌پلی خریداری کنند؛ درحالی‌که کاربران می‌توانند با ارز فیات پرداخت کنند، توکن‌های ومیکس روش اصلی پرداخت برای اقلام خریداری‌شده از فروشگاه‌های درون بازی هستند. پرداخت با توکن‌های بازی، ارزش سرگرمی بیشتری را ارائه و کاربران را تشویق می‌کند تا برای کسب توکن‌های بازی بیشتر مشارکت کنند.
راه‌حل تأمین مالی جمعی برای توسعه‌دهندگان به‌منظور حمایت از هزینه‌های کلی: توسعه‌دهندگان بازی متحمل هزینه‌های قابل‌توجهی برای ساخت و راه‌اندازی یک بازی جدید می‌شوند؛ با این ‌حال آن‌ها در ساخت بازی‌های جدید تردید دارند و از موفقیت تجاری آن‌ها مطمئن نیستند که در نتیجه با خطر ضرر مالی مواجه می‌شوند. برای محافظت در برابر این خطر و تشویق توسعه بازی، WEMIX از پیش‌فروش توکن‌های درون بازی برای جمع‌آوری سرمایه و پوشش بخشی از هزینه‌های توسعه بازی پشتیبانی می‌کند. در همان زمان، کاربرانی که توکن‌ها را خریداری کرده‌اند، فعال‌ترین حامیان بازی جدید می‌شوند و به تبلیغ بازی کمک می‌کنند. برای توسعه‌دهندگان و کاربران بازی، این می‌تواند یک برد – برد باشد.
شانس توکن‌های ومیکس به محافظت و اعتبارسنجی شبکه بلاک ‌چین پایه از طریق استیک کمک می‌کند. از آنجا ‌که بازی‌های WEMIX رایگان هستند، کاربران برای بازی مجبور نیستند ارزهای دیجیتال بخرند یا ارز را به اشتراک بگذارند. درعوض می‌توانند این توکن‌ها را برای پاداش در ازای انجام وظایفی مانند ارجاع کاربران جدید، تکمیل نظرسنجی‌ها و تماشای تبلیغات و غیره قرار دهند. اگرچه شرط‌بندی برای انجام بازی‌ها در پلتفرم ومیکس الزامی نیست، می‌توانید برای شرط‌بندی پاداش بیشتری کسب کنید.
ایردراپ یک پلتفرم جذاب بازاریابی است که در آن توکن‌ها یا سکه‌ها به کیف پول‌های بلاک ‌چین ارسال می‌شوند. این پلتفرم معمولاً به انجام مشارکت منتهی می‌شود. توسعه‌دهندگان بازی ومیکس توکن‌های بازی را ایردراپ می‌کنند تا کاربران جدیدی را به پلتفرم خود جذب کنند. ایردراپینگ ارزهای دیجیتال شامل توزیع توکن‌های جدید برای عموم است. این یک ابزار بازاریابی مؤثر است که برای تبلیغ پروژه‌های جدید استفاده می‌شود. ایردراپ‌های توکن WEMIX برای دارندگان فعلی هدف قرار می‌گیرند؛ زیرا از قبل روی پلتفرم فعال هستند، بازاری آماده با قدرت خرید را تشکیل می‌دهند و می‌توانند بازی را بیشتر تبلیغ کنند.
طبق گذارش کوین مارکت، قیمت WEMIX در سال گذشته میلادی، ۹.۶۰ دلار بود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۴۰,۷۸۸,۸۴۸ دلار اعلام شد که بعدها به ارزش یک رمز ارز، اندازه‌گیری شد. به ‌عبارت ‌دیگر این افزایش بها سبب شد تا ومیکس رتبه ۲۱۱ را با عرضه در گردش ۱,۰۱۵,۰۶۶,۲۰۰ توکن کسب کند!
می‌توانید ومیکس را در Bybit، Gate.io، ZT و MEXC و حتی در میان سایر صرافی‌های رمز ارز، خرید و فروش کنید. با این ‌حال توجه داشته باشید که هنوز نمی‌توان این ارز را مستقیم با ارز دیگر خریداری کرد، بلکه ابتدا باید بیت‌ کوین، تتر یا اتریوم را از هر صرافی اصلی خریداری کنید، سپس آن را به صرافی‌هایی که ومیکس را ارائه می‌دهند، انتقال دهید و خرید را به انجام برسانید.
آیا توکن‌های ومیکس برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند؟

توکن‌های بازی NFT برای بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید و نوپا هستند و با وجود این رشد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. گزارش بلاک چین گیم به ارزش این توکن‌ها اشاره و اعلام کرد، بازی‌های پلتفرم NFT در سه‌ماهه سوم عرضه خود بین ۲ و ۳ میلیارد دلار درآمد کسب کردند که ۲۲ درصد از کل حجم معاملات NFT را تشکیل می‌دهد و این رقمی بسیار فراوان‌ است.
آیا این روند ادامه خواهد داشت؟
WEMIX یک برنامه رشد قوی را ترسیم کرده که شامل اضافه‌کردن بازی‌ها و فهرست‌های توکن با صرافی‌های اصلی است. با توجه ‌به جذابیت بازی‌های بلاک ‌چین و رشد سریع در پایگاه کاربران، انتظار می‌رود این بازی با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر یکی از بازیگران غالب در آن بخش باشد.
بنابراین سرمایه‌گذاری در توکن‌های WEMIX می‌تواند در بلندمدت سودآور باشد. با این ‌حال مانند سایر ارزهای رمزنگاری‌شده، سرمایه‌گذاران با خطرات نوسان قابل‌توجهی روبه‌رو هستند؛ بنابراین مطمئن شوید از قبل بررسی‌های لازم را انجام دهید.
آموزش خرید توکن‌های ومیکس

WEMIX در برخی صرافی‌های رمزنگاری فهرست شده است، اما برخلاف سایر ارزهای رمزپایه معروف نمی‌توانید مستقیم آن را با ارز فیات خریداری کنید. با این ‌حال می‌توانید ابتدا با خرید تتر (USDT) از هر صرافی معتبری مانند Bybit، آن را خریداری کنید.
پس از ثبت‌نام در Bybit و تکمیل تأیید KYC، باید یک روش پرداخت را انتخاب کنید. می‌توانید گزینه انتقال بانکی یا کارت اعتباری/ بدهی را انتخاب کنید و سپس USDT را خریداری کنید. به‌سادگی از USDT در کیف پول خود برای تجارت در بازار نقدی (ومیکس USDT) استفاده کنید و سپس توکن WEMIX را دریافت کنید. به‌ این ‌ترتیب شما USDT خود را به توکن‌های ومیکس تبدیل می‌کنید.
پیش‌بینی قیمت توکن ومیکس ۲۰۲۲
توکن WEMIX یک رمز ارز است که در سال ۲۰۲۲ رشد چشمگیری داشته است. ممکن است این ارز را با نام ومیکس نیز بشناسید. در سه سال گذشته، کریپتو را بیشتر و بیشتر در اخبار دیدیم و برای مردم بیشتر شناخته شده‌ است. در این میان، افراد بیشتری برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تصمیم می‌گیرند و به همین دلیل، توکن ومیکس رشد کرده است. این روزها جامعه بزرگی پشت این توکن وجود دارد و توسعه‌دهندگان متعددی در حال کار روی آن هستند.
همان‌طور که اشاره کردیم، توکن ومیکس در ۱ تا ۳ سال گذشته رشد کرده است و مردم متوجه می‌شوند این یک پروژه رمزنگاری جدی در بازار بین‌المللی رمز ارز است. در این بخش بیشتر درباره پیش‌بینی قیمت توکن WEMIX در سال ۲۰۲۲، چگونگی آینده این توکن در سال ۲۰۲۵ و آخرین اخبار رمزنگاری Token ومیکس توضیح خواهیم داد و پیش‌بینی‌های خود را درباره افزایش‌یافتن یا نیافتن قیمت این توکن ارائه خواهیم داد.
اگر می‌خواهید در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، بعد از مشورت با متخصصان امور مالی و تصمیم به سرمایه‌گذاری در یک ارز خاص یا چندگانه را داشتید، حتماً یک صرافی معتبر رمز ارز را انتخاب کنید. استفاده از صرافی قابل‌اعتماد در حراست از سرمایه شما بسیار مهم است. کاربران استفاده از FTX Exchange (بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز در جهان) را توصیه می‌کنند، البته توجه داشته باشید که هیچ‌وقت بدون آموزش در این راه قدم نگذارید.
پیش‌بینی توکن ومیکس در سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳
همان‌طور که اشاره کردیم، این توکن در سال‌های گذشته رشد کرده که این امر تأثیر مثبتی بر پیش‌بینی قیمت این رمز ارز دارد. همچنین توکن WEMIX مشغول گسترش مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود است. همه این اقدامات و پیشرفت‌ها سبب می‌شود کارشناسان پیش‌بینی‌های مثبتی برای این توکن در سال‌های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳ و بیشتر در آینده داشته باشند. پیش‌بینی دقیق قیمت سخت است و متأسفانه تیم ما نمی‌تواند این کار را انجام دهد. آنچه می‌توانیم بگوییم این است که کارشناسان انتظارات مثبتی دارند و فکر می‌کنند قیمت در آینده نزدیک و دور افزایش یابد، اما پیش‌بینی اینکه این توکن تا چه قیمتی افزایش خواهد یافت، غیرممکن است و باید منتظر بمانیم.
پیش‌بینی قیمت توکن ومیکس در سال ۲۰۲۵
در پاراگراف قبل توضیح دادیم که کارشناسان پیش‌بینی‌های مثبتی برای این توکن در آینده نزدیک دارند. در این باره درمورد سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ صحبت می‌کنیم. البته جالب‌تر است بدانید این ارز در بلندمدت، مثلاً در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ چه خواهد کرد. آیا قیمت در ۵ یا ۱۰ سال آینده افزایش می‌یابد و با چه مقدار؟ همه این‌ها سؤالاتی است که بیشتر ما سرمایه‌گذاران می‌خواهیم بدانیم، اما متأسفانه هیچ‌کس نمی‌تواند به‌طور دقیق به آن‌ها پاسخ دهد. اگر به بازار کریپتوهای فعلی منطقی نگاه کنیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم که هنوز به اوج خود نرسیده است و هنوز فرصت‌های زیادی برای رشد وجود دارد. از این منظر منطقی می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت‌ها در آینده حتی بیشتر افزایش خواهند یافت. این می‌تواند به این معنا باشد که پیش‌بینی قیمت توکن WEMIX در سال ۲۰۲۵ حتی بیشتر از آنچه در حال حاضر است خواهد بود. اگرچه کریپتوگلوبال نمی‌تواند مشاوره مالی ارائه دهد، تاکنون پیش‌بینی‌هایش برای توکن ومیکس بسیار مثبت بوده است.
آخرین اخبار دربارهToken ومیکس
اگر به ارز خاصی علاقه دارید، هوشمندانه است آخرین اخبار را زیر نظر داشته باشید. شما می‌توانید این کار را با خواندن صفحات اخبار کریپتو انجام دهید. به‌ این ‌ترتیب می‌توانید تجزیه ‌و تحلیل کنید که چه اخبار خاصی بر قیمت توکن WEMIX تأثیر می‌گذارد. به‌کمک این دانش می‌توانید تصمیم‌های بهتری درباره خرید، فروش یا نگهداری ارزهای خود بگیرید. این یک استراتژی است که به‌طور گسترده توسط سرمایه‌گذاران شناخته شده است.
خرید توکن ومیکس

اگر به خرید این توکن فکر می‌کنید، در حال حاضر انجام این کار تنها در FTX Exchange امکان‌پذیر است. این مجموعه یک صرافی رمز ارز است که به مرور زمان بسیار مطمئن است. صرافی FTX بزرگ‌ترین صرافی بین‌المللی است و به‌طور گسترده میان معامله‌گران رمز ارز شناخته شده است. آن‌ها خدمات بسیار کاربرپسند را در ازای کارمزد تراکنش کم ارائه می‌دهند.
چه چیزی ومیکس را منحصربه‌فرد می‌کند؟
ساز و کار WEMIX از چندین عنصر برای دستیابی به هدف بسیار بلندپروازانه خود، یعنی ارائه بازی‌های بلاک ‌چین به توده‌ها تشکیل شده است. در هسته خود، ومیکس یک پروژه چندزنجیره‌ای است که خیلی بی‌شباهت به بلاک ‌چین‌‌های عمومی مانند Avalanche (AVAX) نیست. این شامل زنجیره‌های خدماتی، یک زنجیره عمومی و یک زنجیره پل است که آن‌ها را به هم متصل می‌کند.
زنجیره‌های خدمات این پلتفرم در گروه بلاک ‌چین‌های خصوصی هستند که توسط WEMIX اجرا می‌شوند و بر پردازش سریع و روان تراکنش‌های انبوه تمرکز دارند تا از هزینه‌های انرژی معمول در بلاک ‌چین‌‌های عمومی جلوگیری کنند. ومیکس معتقد است ارائه یک تجربه کاربری دلپذیر باید بر ثبت غیرضروری تمام تراکنش‌های درون بازی در یک بلاک ‌چین عمومی اولویت داشته باشد. با انجام این کار ومیکس می‌تواند مشکل مقیاس‌پذیری بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی را حل کند؛ زیرا می‌تواند تعداد زنجیره‌های خدمات موردنیاز را تنظیم کند.
زنجیره عمومی ومیکس
زنجیره عمومی نقش زنجیره مدیریت دارایی را در اکوسیستم WEMIX بر عهده می‌گیرد و تمام تراکنش‌های پولی را پردازش می‌کند. دارایی‌های تولیدشده در زنجیره‌های خدمات درنهایت به زنجیره عمومی، جایی که تجارت رخ می‌دهد، متصل می‌شوند.
زنجیره اتصال یک زنجیره واسطه برای انتقال آسان و مدیریت جامع دارایی‌های بازی است. دارایی‌هایی که در زنجیره‌های خدماتی وجود دارند، از طریق زنجیره پل به زنجیره عمومی متصل می‌شوند.
پس از تکمیل تراکنش موردنظر، دارایی‌ها می‌توانند از طریق زنجیره پل به زنجیره خدمات مربوطه برگردند. WEMIX استدلال می‌کند این زنجیره پل برای کاهش ازدحام در زنجیره‌های دیگر و دستیابی به عملکردی قابل‌مقایسه با زیرساخت‌های سنتی مشتری سرور که بازی‌ها تاکنون از آن استفاده کرده‌اند، موردنیاز است.
دیگر بازیگران مهم در اکوسیستم ومیکس، نمایندگی‌های تجاری هستند که نوعی میان‌افزار است که معاملات را از طرف کاربران پردازش می‌کند و باری را که کاربر در هنگام تعامل با قراردادهای هوشمند با آن مواجه می‌شود، به حداقل می‌رساند.
WEMIX همچنین کیف پول خود را برای تبادل بین توکن ومیکس و توکن‌های مخصوص بازی در زنجیره خدمات دارد. درنهایت، بایندرها نوع دیگری از میان‌افزارها هستند که ادغام بازی‌های موجود با فرایندهای بلاک ‌چین را تسهیل می‌کنند. آن‌ها داده‌های لازم را از پایگاه ‌داده‌های بازی موجود به بلاک ‌چین‌ها منتقل می‌کنند و تراکنش‌های موردنیاز را تولید می‌کنند. از این نظر، پلتفرم‌های جایگزین نقش سرور بازی را ایفا می‌کنند.
جمع‌بندی
ومیکس با ترکیبی چشمگیر از بازی‌های خارق‌العاده می‌تواند در بخش بازی‌های NFT و بلاک ‌چین یک تغییردهنده بازی باشد. همچنین پلتفرمی را با موفقیت ایجاد کرده است که محتوای اصلی بازی را با فناوری بلاک ‌چین ادغام می‌کند. در این فرایند، آن‌ها موفق به ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه برای مشکلات پیشروی توسعه بازی NFT شده‌اند.
مهم‌تر از آن با ترکیب فناوری که موانع ورود را برای توسعه‌دهندگان و کاربران کاهش می‌دهد، پذیرش انبوه را افزایش داده و توسعه بازی‌های پایدار را بیشتر کرده است. نقشه راه WEMIX به سمت نصب بازی‌های بیشتر طراحی شده است که سبب می‌شود بخش قابل‌توجهی از بیش از ۱ میلیارد جمعیت بازی‌های فعال را به تصویر بکشد. توکن‌های ومیکس یک فرصت سرمایه‌گذاری امیدوارکننده را نشان می‌دهند که قطعاً ارزش توجه‌کردن را دارد.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

رمز ارز ومیکس (WEMIX) چیست؟ به همراه نمودار و قیمت لحظه ای

دیدگاهتان را بنویسید