خالق دوج کوین: همه دوج‌ کوین‌هایم را سال ۲۰۱۵ فروختم؛ جامعه من را آزار می‌دهد!

بیلی مارکوس (Billy Markus)، هم‌بنیان‌گذار دوج کوین، در رشته توییت اخیر خود با بیان اینکه همچنان مورد آزار مجازی قرار می‌گیرد گفت که در سال ۲۰۱۵ و زمانی که منبع درآمدی نداشت، دوج کوین‌های خود را فروخته است.
به گزارش بیت کوین داتکام، توییت‌های مارکوس در حالی منتشر شده است که قیمت دوج کوین هفته پیش با جهشی ۱۰ برابری، توانست اوج تاریخی خود را بشکند. حواشی پیرامون این افزایش قیمت هم کم نبود. طبق گزارش‌ها، یک گروه در ردیت با نم ساتوشی استریت بتس (Satoshistreerbets) پشت این افزایش قیمت بوده است. این گروه، انجمنی مشابه وال استریت بتس (Wallstreetbets) بود که به‌عنوان عامل افزایش سهام گیم استاپ (GameStop) معرفی می‌شود.
مارکوس که از او با نام شیبتوشی ناکاموتو (Shibetoshi Nakamoto) یاد می‌شود، در توییت اخیر خود نوشت:
سال ۲۰۱۵ و بعد از آنکه از کار بیکار شدم و داشتم بخاطر پول دیوانه می‌شدم، دوج کوین‌هایم را فروختم.
او در ادامه نوشت که مبلغ حاصل از فروش ارزهایش به اندازه‌ای بوده است که بتواند یک هوندا سیویک دسته‌دوم بخرد!
مارکوس همچنین اعلام کرد که ۷ سال پیش به‌دلیل آزارهای مجازیِ جامعه دوج کوین از این پروژه جدا شد. این در حالی است که او می‌گوید همچنان این آزارها ادامه دارد. وی صحبتی از ماهیت آزارها یا افرادی که پشت این اقدامات بودند نکرد. در بخشی از اظهارات مارکوس می‌خوانیم:
این حرف‌ها را نمی‌زنم که دلتان به من بسوزد؛ از نظر مالی اوضاع خوبی دارم. فقط می‌خواهم بگویم چه حسی دارد که افراد اوباش از شما بخواهند در پروژه‌ای که در حال حاضر هیچ نقشی در آن ندارید، تغییراتی ایجاد کنید؛ پروژه‌ای که باعث شد خیلی‌ها میلیون‌ها [دلار] درآمد کسب کنند و شما هم تماشاگر این اتفاقات بودید.
شایان ذکر است که از رقم دارایی‌های مارکوس اطلاعاتی در دسترس نیست.
چند روز پیش، قیمت دوج کوین توانست تا ۰.۰۴۵ دلار پیش برود، اما نتوانست این ناحیه را حفظ کند. در حال حاضر هر واحد دوج کوین در محدوده ۰.۰۳ دلار معامله می‌شود و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته کاهشی ۱۰ درصدی داشته است.
نمودار قیمت دوج کوین در هنگام جهش
در توییتر هشتگ «Dogecoinarmy» (ارتش دوج کوین) در چندین کشور از جمله ایالات متحده و انگلستان به هشتگ‌های پرطرفدار تبدیل شد. شایان ذکر است که در حال حاضر هم اعضای برخی از انجمن‌های دوج کوین در ردیت از افزایش دوباره قیمت این رمز ارز صحبت می‌کنند. در یکی از همین انجمن‌ها، کاربران معتقد بودند که قیمت دوج کوین تا ۱۰ دلار افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید