باشگاه خبرنگاران جوان – نرخنامه تعمیرکاران خودرو در سال ۱۴۰۰ مشخص شد/ مردم عادی چطور می‌توانند از بورس کالا سیمان بخرند؟


ریحان نیوز –
به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه به شرح زیر است:
آیا شاخص کل قله ۱/۵ میلیون واحد را فتح می‌کند؟یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس در آینده با سطح مقاومت بسیار قوی در محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رو به رو می‌شود.
نرخنامه تعمیرکاران خودرو در سال ۱۴۰۰ مشخص شدجدید‌ترین نرخ‌های تعمیرکاران خودرو را می‌توانید در خبر زیر مشاهده کنید.
گمرکات اجرایی و تجار از ارسال کالا به میلک و گمشاد خودداری کنندلطیفی گفت:به دلیل درگیری‌های داخلی در کشور افغانستان، گمرکات اجرایی و تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال حامل‌های صادراتی و ترانزیتی که قصد خروج از گمرک میلک و بازارچه گمشاد را دارند، خودداری کنند.
همراه با تغییر دولت، شاخص کل بورس به بالای یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رسیدپایان کار دولت دوازهم و شروع فعالیت دولت سیزدهم در این هفته بر شرایط کلی بازار سرمایه تاثیر گذار بود.
اولویت رئیسی برای تغییر وضعیت موجود کدام است؟موارد مختلفی در لیست اولویت های رئیس جمهور جدید مطرح است که به نظر می تواند شرایط موجود را متحول کند.
بیستمین مرحله از فروش فوق‌العاده ایران خودرو آغاز شدگروه صنعتی ایران خودرو در بیستمین مرحله فروش فوق العاده، دو مدل از محصول پارس را با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز از امروز عرضه می‌کند.
مردم عادی چطور می‌توانند از بورس کالا سیمان بخرند؟تند دسته گفت: اولین قدم برای خرید در بورس کالا دریافت کد بورسی است.
معاملات بورسی را کپی کنید!کارشناس بازار سرمایه گفت: معاملات کپی و تقلیدی دیگر اجازه سیگنال فروشی در کانال‌های بورسی با عضویت‌های چند هزار نفره جعلی را نمی‌دهد.
افزایش دمای هوا در سواحل دریای خزر/ بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشورکارشناس هواشناسی گفت: تا اوایل هفته آینده در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش دما بین ۴ تا ۸ درجه پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/
∎​

دیدگاهتان را بنویسید