باشگاه خبرنگاران جوان – صدور ۴۲ پروانه تولید انفرادی و کارگاهی صنایع دستی در گرمی


ریحان نیوز –
علی حسین‌زاده گفت: در سه ماهه نخست امسال از مهمترین اقدامات انجام شده در سطح شهرستان افتتاح موزه و نمایشگاه عشایری شاهسون در گرمی بوده که زمینه برای معرفی تولیدات و ظرفیت عشایر منطقه را فراهم می‌کند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی با اشاره به اقدامات در بخش صنایع‌دستی شهرستان بیان کرد: صدور ۴۲ فقره کارت پروانه تولید کارگاهی و انفرادی و کارت شناسایی در حوزه صنایع‌دستی و معرفی ۱۸ نفر برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ نیز در این مدت انجام شده است.
حسین زاده تشکیل پرونده برای صدورموافقت اصولی به تعداد سه مورد، تکمیل روشنایی رینگ دور دریاچه منطقه نمونه گردشگری گیلارلو، تحویل پروژه راه دسترسی گردشگری انگوت قلعه یل‌سویی به پیمانکار و تحویل پل‌های رینگ دوردریاچه گیلارلو به پیمانکار را از اقدامات در بخش سرمایه‌گذاری عنوان کرد.
او گفت: در حوزه میراث‌فرهنگی نیز رسیدگی به استعلامات حوزه میراث‌فرهنگی به تعداد ۶۲ مورد، ۸۵ مورد بازدید از آثار تاریخی و گزارشات مردمی و تشکیل پرونده حقوقی برای ۶ مورد در این حوزه انجام شده است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی از برگزاری چهار جشنواره نوروزگاه در سطح شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش آداب و معاشرت و حضور در جلسات شهرستان‌های گرمی و انگوت اعم از کمیته‌ها و شورای اداری نیز به تعداد ۲۸ مورد انجام شده است.
 

∎​

دیدگاهتان را بنویسید