اقتصاد نیوز – خبرهای خوب برای بیت کوین/ وضعیت فنی طلا خراب شد


ریحان نیوز –
بر اساس گزارش اقتصادنیوز، کمتر از یک هفته پس از اعلام پیشنهاد ، شرکت تحلیلی تجاری MicroStrategy ، که بیش از هر شرکت دیگری در جهان بیت کوین دارد ، 500 میلیون دلار اوراق قرضه برای به دست آوردن بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان جمع کرد – این نشان می دهد که سرمایه گذاران نهادی هنوز در مورد آینده رمز ارز خوش بین هستند زیرا به نظر می رسد در آینده نزدیک ضررهای ناشی از سقوط ماه گذشته جبران شود.
همچنین در روز گذشته  ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در توئیتی گفت که اگر 50 درصد از استخراج بیت کوین توسط انرژی‌های پاک انجام شود، تسلا پذیرش این رمز ارز به عنوان وسیله پرداخت را از سر می‌گیرد.
صبح روز دوشنبه بیش از 13 درصد افزایش قیمت بیت کوین پس از این توئیت ایلان ماسک ، مدیر عامل تسلا بود  این شرکت دومین سرمایه گذار بزرگ بیت کوین است ، ماه گذشته به دلیل نگرانی در مورد اثر کربن ، سرمایه گذاری در این توکن را متوقف کرد پس از آن بیت کوین وارد فاز نزولی شد.
نیک مانچینی ، تحلیلگر تحقیق در تجارت زنجیره ای ، گفت :« آخرین توییت ماسک برای بیت کوین مثبت است زیرا نه تنها معیاری برای تسلا در نظر می گیرد که رمز ارز رمزنگاری را خنثی می داند ، بلکه گروه های استخراج را مجبور به انتشار اطلاعات می کند ، بنابراین کل عملیات استخراج شفاف تر و محیط زیست ، اجتماعی و حاکمیت دوستانه تر می شود.»

اقدام های جدید فدرال در راه است
قیمت طلا و نقره در معاملات روز دوشنبه پایین آمد، اما از ضررهای شدید در معاملات اولیه که قیمت طلا را به پایین ترین سطح چهار هفته گذشته ، بهبود خوبی یافت. برخی از فشارهای فروش بر اساس نمودار نیز اکنون دیده می شود ، زیرا وضعیت های فنی کوتاه مدت برای هر دو فلز ، به ویژه در طلا ، خراب شده اند. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) با 14.00 دلار کاهش به 1864.40 دلار رسید و نقره کمکس ژوئیه (دی) با 0.101 دلار کاهش در 28.045 دلار در هر اونس بود.
دلار پس از افزایش در روز جمعه به طرف دیگری حرکت کرد. بازده 10 ساله خزانه داری دوباره صعود کرد و نزدیک به سطح 1.50٪ بسته شد. امروز پاول تودور جونز و مدیر عامل بانک آمریکا ، برایان مونیهان هر دو یک سخنی را گفتند و اعلام کردند که بانک فدرال ممکن است به دلیل افزایش هزینه ها و سرعت گرفتن تورم ، خرید اوراق قرضه را بررسی کند.

 
 

همچنین بخوانید

∎​

دیدگاهتان را بنویسید