کرج امروز – کاهش عملیات حفاری با توجه به شروع فصل سرما


ریحان نیوز –
به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد رضا احمدی نژاد در جلسه کمیسیون حفاری که با حضور سرهنگ آقاجانی سرپرست پلیس راهور شهرستان کرج و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد، برصدور مجوزهای حفاری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و شرایط خاص فصل زمستان تاکید کرد.
 احمدی نژاد همچنین در این جلسه به صدور مجوزهای حفاری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و پرکردن ترانشه‌ها در فصل زمستان تاکید کرد و افزود: پیشنهاد شهرداری استفاده از ملات ترکیبی برای پر کردن محل حفاری‌ها است.
وی تنظیف محل حفاری و حمل خاک‌های مازاد حاصل از حفاری همزمان با خاکبرداری و استفاده از پنل‌های ترافیکی جهت حفاظت از مسیرهای حفاری شده و باز را از دیگر موضوعاتی برشمرد که باید در عملیات حفاری رعایت شود. 
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج عنوان کرد: به منظور رضایتمندی شهروندان انجام عملیات مرمت آسفالت بلافاصله و درکوتاه ترین زمان ممکن پس از پر کردن ترانشه‌ها صورت خواهد گرفت.
وی در این خصوص بیان کرد: مناطق دهگانه مکلفند حفاری‌های مرمت نشده را سریعا شناسایی و مرمت آسفالت را انجام دهند.
احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه دریچه‌های تاسیساتی در سطح شهر وضعیت بسیار نامطلوبی دارند، گفت: برخی از دریچه‌ها به دلیل سرقت فاقد درپوش بوده و تعداد زیادی هم غیرهمسطح هستند که متاسفانه دریچه‌های تاسیساتی غیرهمسطح کیفیت تردد را در معابر تحت تاثیر قرار داده است.
وی در ادامه عنوان کرد: مناطق شهرداری کرج موظف هستند، ظرف مدت ۲۰ روز آتی لیست دریچه‌های غیرهمسطح در معابر اصلی و حائز اهمیت را احصاء و برای سازمان‌های تاسیسات شهری ارسال نمایند تا بتوان نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیرهمسطح شهر اقدامات موثری صورت پذیرد.

∎​

دیدگاهتان را بنویسید