رمز ارز کوکوین توکن چیست؟ با قیمت لحظه ای آن

سرفصل‌های این مقاله
قیمت لحظه ای کوکوین توکن

نمودار کوکوین توکن
رمز ارز KuCoin Token که با علامت اختصاری KCS نشان داده می‌شود، رمزارز اختصاصی یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های خارجی رمز ارز، صرافی کوکوین است. این صرافی بیش از ۸ میلیون کاربر در سطح جهان داشته و بیش از ۷۰۰ میلیون تراکنش از طریق آن انجام شده است. رمز ارز کوکوین توکن از سال ۲۰۱۷ با عرضه اولیه ۱۷۰ میلیون در کل، به‌صورت رسمی به بازار ارزهای دیجیتال پیوست.
معرفی رمز ارز کوکوین توکن
رمز ارز KCS توکن اصلی KuCoin است که در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یک توکن profit-sharing به بازار عرضه شد تا به کاربران جهت بهره‌مندی هرچه بهتر از خدمات صرافی، کمک کند. مهم‌ترین نکته ای که در خصوص این رمزارز می‌توان گفت این است که عملا به‌عنوان یک توکن ERC-20 شناخته می‌شود که روی بستر اتریوم اجرا شده و در نتیجه توسط اکثر کیف پول‌های اتریوم، پشتیبانی میشود.
مجموعه عرضه رمز ارز کوکوین توکن، ۲۰۰ میلیون توکن تعیین شده است و برنامه سوختن توکن‌ها، تا زمانی که مقدارشان به ۱۰۰ میلیون KCS برسد، ادامه دارد.
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، با راه‌اندازی معاملات غیرمتمرکز KCS، رمز ارز کوکوین توکن به‌عنوان دارایی اصلی خدمات ارزی غیرمتمرکز صرافی کوکوین در نظر گرفته خواهد شد. تیم توسعه‌دهنده صرافی کوکوین اعلام کرده است که توسعه و بهبود عملکرد رمز ارز KuCoin Token در اولویت برنامه‌هایشان است تا مزایای بیشتری در اختیار خریداران و البته کاربران این صرافی قرار دهند.
چه چیزی رمز ارز کوکوین توکن را منحصربه‌فرد می کند؟
یکی از مهم‌ترین مزایای خرید کوکوین توکن، دریافت سود و اصطلاحاً درآمد پسیو است. افرادی که رمز ارز کوکوین خریداری کرده و بیشتر از ۶ روز از آن نگهداری می‌کنند، سود روزانه دریافت خواهند کرد که درواقع ۵۰ درصد آن از کارمزد روزانه صرافی کوکوین است.
KCS Bonus یکی از بهترین روش‌های ترغیب افراد برای سرمایه‌گذاری در توکن کوکوین است؛ چرا که هرچه تعداد توکن‌ها یا حجم معاملات انجام شده توسط کاربر در صرافی KuCoin بیشتر باشد، میزان سودی هم که دریافت می‌کند، بیشتر خواهد شد.
کاربرد رمز ارز کوکوین توکن چیست؟

علاوه بر سیستم پاداش‌دهی که تنها دارندگان توکن کوکوین از آن بهره‌مند هستند، کارمزد انجام معاملات در صرافی کوکوین با استفاده از این توکن، تا ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.
با استفاده از رمز ارز KuCoin Token می‌توانید در پلتفرم‌های KuCoin Spotlight و LockDrop/BurningDrop در Pool-X مشارکت داشته باشید.
افرادی که در توکن KCS سرمایه‌گذاری می‌کنند، به کاربر VIP صرافی کوکوین تبدیل خواهند شد.
برای کاهش هزینه‌های انجام تراکنش از طریق صرافی کوکوین، نیازی به داشتن مقدار زیادی بیت کوین نیست؛ با سرمایه‌گذاری و خرید رمز ارز کوکوین توکن، امکانات ویژه‌ای در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
KCS همچنین می‌تواند به‌عنوان یک روش پرداخت برای خرید، رزرو هتل، خرید تجهیزات بازی و موارد دیگر استفاده شود.

پلتفرم هایی که از  کوکوین توکن استفاده می کنند:
۱) SwirlPay ، یک سرویس پرداخت غیرمتمرکز، از توکن KCS پشتیبانی می‌کند.
۲) PlayGame ، یک پلت فرم بازی است که شرایط بازی را پرداخت توکن کوکوین را فراهم کرده است.
۳) KCS می‌تواند برای رزرو هتل در Travala ، پلت فرم پیشرو رزرو سفر از طریق بلاک چین، استفاده شود.
۴) KCS از روش‌های مختلف پرداخت آنلاین و آفلاین از طریق Pundi X پشتیبانی می‌کند.
۵) CoinPayments ، یک بستر پرداخت آنلاین بدون مرز، از توکن KCS پشتیبانی می‌کند.
۶) BetProtocol ، توکن KCS را به‌عنوان توکن اصلی مورداستفاده در بازی‌های خود اضافه کرد.
منظور از KCS Burn چیست؟
همان‌طور که در ابتدای مطلب هم بیان شد، عرضه اولیه این توکن، ۲۰۰ میلیون تعیین شد. اما یکی از تفاوت‌های اصلی توکن کوکوین با توکن دیگر صرافی‌ها این است که هر ۳ ماه یک‌بار، توکن‌های موجود در بازار توسط تیم توسعه‌دهنده خریداری شده و سوخته می‌شوند.
اینکه چه مقدار از توکن‌ها باید خریداری و سپس سوخته شوند، به وضعیت معاملات انجام شده سه ماه گذشته صرافی کوکوین بستگی دارد. مقدار نهایی که برای توکن‌های در گردش در نظر گرفته شده است، ۱۰۰ میلیون است و در حال حاضر، حدود ۸۰ میلیون کوکوین توکن در گردش وجود دارد.
امنیت شبکه رمز ارز کوکوین توکن چگونه است؟
KuCoin هم مانند بسیاری دیگر از صرافی‌ها، برای اطمینان از اینکه اطلاعات کاربران و تراکنش‌های انجام شده توسط آنها برای دیگران قابل‌مشاهده نیست، از انواع پروتکل‌های استاندارد رمزگذاری استفاده می‌کند.
برای طراحی و توسعه این توکن از معماری چند خوشه‌ای و لایه‌ای استفاده شده است که می‌تواند بیش از یک معامله را هم‌زمان در خود جای داده و پایداری سیستم را در طول انجام هر معامله حفظ کند.
روش های خرید رمز ارز KuCoin چیست؟
در حال حاضر شما می‌توانید از صرافی‌های خارجی و ایرانی برای خرید رمز ارز کوکوین توکن استفاده کنید. برای خرید توکن KCS می‌توانید به یکی از صرافی‌های زیر مراجعه کنید:

صرافی کوکوین
صرافی MEXC
صرافی Bitmax
صرافی ProBit Global

باتوجه‌به محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، شما می‌توانید از طریق یکی از صرافی‌های ایرانی، ابتدا تتر خریداری کرده و سپس رمز ارز خریداری شده را به یکی از صرافی‌های گفته شده انتقال دهید. سپس می‌توانید از طریق تبدیل تتر به بیت کوین، رمز ارز کوکوین توکن خریداری کنید.
کیف پول های رمز ارز کوکوین توکن
برای نگهداری توکن KCS می‌توانید از انواع کیف پول‌های اتریوم استفاده کنید. علاوه بر این، کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر نانو و ترزور به دلیل نحوه کارکردی که دارند، برای سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و به مقدار زیاد، توصیه می‌شوند. اگر قصد استفاده از کیف پول‌های نرم‌افزاری را دارید، پیشنهاد ما به شما کیف پول MyEtherWallet است.
نتیجه‌ گیری
رمز ارز کوکوین توکن، رمزارز اختصاصی صرافی KuCoin است که از زیرساخت اتریوم استفاده می‌کند. با خرید رمز ارز KuCoin Token می‌توانید تا ۸۰ درصد تخفیف برای انجام تراکنش‌ها از طریق صرافی کوکوین بهره‌مند شوید. علاوه بر این، این پلتفرم برای جلب نظر کاربران، امکان دریافت سود از طریق سرمایه‌گذاری و نگهداری توکن کوکوین را فراهم کرده است. بااین‌وجود آینده رمز ارز کوکوین توکن مشابه با دیگر رمزارزها مشخص نیست و تصمیم‌گیری برای خرید آن، کاملاً به عهده خودتان است.
سؤالات متداول

چگونه می‌ توان رمز ارز کوکوین توکن را استخراج کرد؟

در واقع امکان استخراج KCS وجود ندارد، چرا که این توکن از لحاظ ساختاری با دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین متفاوت است.

چطور توکن KCS را بفروشم؟

برای فروش این توکن باید به دنبال صرافی باشید که از طریق آن بتوانید KCS را به اتریوم یا بیت کوین تبدیل کنید.

بهترین کیف پول کوکوین توکن چیست؟

کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر و ترزور بهترین گزینه‌ها برای نگهداری طولانی‌مدت ارزهای دیجیتال هستند. باتوجه‌به اینکه این رمز ارز از زیرساخت اتریوم استفاده می‌کند، از انواع کیف پول‌های اتریوم برای ذخیره KCS نیز می‌توان استفاده کرد.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

ترتیبی که برای خواندن مقالات” انواع توکن ها “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید