دبیر هیأت رئیسه‌ مجلس: سکان آموزش و پرورش را دست کسی که در حد این جایگاه نباشد، نمی‌سپاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی کریمی‌فیروزجایی، دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ظهر امروز در نشست تخصصی جامعه اسلامی فرهنگیان استان سمنان در مرکز آموزشی و تفریحی و رفاهی فرهنگیان شهمیرزاد اظهار کرد: در دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان، رهنمودها و خط‌مشی‌ها برای مجلس و دولت توسط معظم‌له به‌صورت دقیق و کارشناسانه مشخص شد. وی تصریح کرد: ما نیز در همین راستا و به جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری، اقدامات را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم. دبیر هیأت رئیسه‌ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به هیچ عنوان سکان وزارت آموزش و پرورش را به دست کسی که در تراز این جایگاه نباشد، واگذار نخواهیم کرد. کریمی‌فیروزجایی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این دولت و مجلس انقلابی، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم. معلمان نباید دغدغه‌ای جز تدریس داشته باشند سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: پیگیری و تلاش خود را برای رسیدگی به امور مختلف معلمان جامعه در تمام حوزه‌ها در دستور کار داریم تا آنها دغدغه‌ای جز مباحث مرتبط با تدریس نداشته باشند. وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، معلمان شریف‌ترین قشر جامعه هستند که باید تمام تلاش خود را برای تحقق مطالبات آنان به کار گیریم. استاندار سمنان افزود: فرهنگ‌سازی و نقش آموزش و پرورش در تمامی برهه‌ها و امور مختلف جامعه بسیار تعیین‌کننده است.هاشمی خاطرنشان کرد: با همت والای فرهنگیان استان است که امروز استان سمنان در حوزه مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، امنیتی، آموزشی و سایر حوزه‌ها به موفقیت‌های مطلوب و رتبه‌های شاخص کشوری دست یافته است. وی از چالش عدم رشد جمعیت و کم‌آبی در استان نام برد و تصریح کرد: جوان‌گرایی یکی از مباحث بسیار حائز اهمیت است که در بلندمدت برای تأمین نیروی کار و همچنین در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، نیاز استان است تا از امروز باید از طریق اقدامات مطلوب به آن توجه کنیم. استاندار سمنان تأکید کرد: توجه به امور مرتبط با آموزش و پرورش و پیگیری و رسیدگی در این حوزه در راستای دستیابی به تحول و پیشبرد اهداف عالی آموزش و تعلیم و تربیت، سرمایه‌گذاری برای آینده است. پایان پیام/74002/م/






شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید