خبرنامه دانشجویان ایران – در کالاهای اساسی کمبودی نداریم


ریحان نیوز –
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تیمور پورحیدری عصر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار گیلان با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی اولویت است، اظهار کرد: هم اکنون در بازار گیلان هیچ کمبودی در کالاهای اساسی ندارد و همه ذخیره سازی های لازم انجام شده است.
وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار، افزود: در ادامه افزود: با اتاق‌های اصناف، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف مانور نظارت و بازرسی آغاز و این طرح تا اطلاع ثانوی نیز ادامه دارد و در مرکز استان هم این طرح با قوت تمام در حال انجام است.
پورحیدری با بیان اینکه با تجهیز سامانه ۱۲۴ نظارت‌ها را با محوریت شکایت محور تشدید کردیم، ادامه داد: اگر شهروندان شکایتی را از عرضه کنندگان داشته باشند می‌توانند با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام و یا با تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس گرفته و اطلاع دهند تا بازرسین این اداره کل بر خط در قالب گشت‌ها در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافته و به گزارش و شکایت مردمی رسیدگی کنند.
دبیر کارگروه تنظیم بازار گیلان با اشاره به اینکه هیچ گونه افزایش قیمت مجاز نیست، گفت: به جز کالاهایی که در ارتباط با ارز ترجیحی آزاد سازی شده اند، مابقی بدون مصوبه تنظیم بازار استان و یا کشور مجاز به افزایش قیمت نمی‌باشند و در صورت مشاهده در اسرع وقت برخوردهای قانونی لازم به عمل خواهد آمد.
∎​

دیدگاهتان را بنویسید