باشگاه خبرنگاران جوان – بیت کوین در ادامه روند نزولی وارد کانال ۲۹ هزار دلار شد/ ثبت بیشترین افت برای دوج‌ کوین


ریحان نیوز –

فشار بالای فروش در بازار ارز‌های دیجیتالی کماکان مانع از هرگونه جهش قیمتی شده و رصد حجم بیت کوین‌ها و سایر رمزارز‌های ورودی به صرافی‌ها موید این است که فروشندگان کماکان قصد عقب نشینی ندارند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۲۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد کمتر شده است.

 

در حال حاضر ۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.  

 

گفتنی است، بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین
بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک رمز ارز یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۵۶.۸۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۹۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
اتریوم
اتریوم با نماد اختصاری ETH یک رمز ارز یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۰۳.۱۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۳۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
تتر
تتر با نماد اختصاری USDT یک رمز ارز یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۹۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۰۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی
شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۹ تیر را در ادامه این خبر ببینید:

رمز ارز
قیمت(دلار)
قیمت(تومان)

بیت کوین
29,680
۷۴۴,۶۶۲,۰۲۰

اتریوم
1,739
۴۳,۶۴۸,۸۳۵

تتر
1
۲۵,۱۰۰

بایننس کوین
263
۶,۶۰۲,۴۴۷

کاردانو
1.05
۲۶,۴۶۹

 ای یو اس دی کوین
1
۲۵,۰۷۸

ریپل
0.52
۱۳,۲۴۵

دوج کوین
0.16
۴,۱۱۶

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شده است.
انتهای پیام/

∎​

دیدگاهتان را بنویسید