باشگاه خبرنگاران جوان – اختصاص ۲۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری در سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی


ریحان نیوز –
 نادر صادقی دوشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی گفت: این تسهیلات در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، پارک‌های علم و فناوری و تقویت مشاغل خانگی تصویب شده است.
او گفت: در این سفر، ۱۴ هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۹۳۷ طرح در حوزه صنعت در آذربایجان غربی به تصویب رسید که امیدواریم موجب رونق قابل توجه این بخش شود.
صادقی می گوید: همچنین هفت هزار و ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی آذربایجان غربی در نظرگرفته شده که با این تسهیلات، هزار و ۵۸۶ طرح به اجرا درمی آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب اجرای ۵۰۳ طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان طی این سفر گفت: برای این بخش هم ۶۷۵ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که ۱۱۷ میلیارد تومان آن مربوط به تامین سرمایه در گردش است.
صادقی گفت: اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های فناور و زیرساخت های علم و فناوری به حوزه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از دیگر برکات سفر رییس جمهور است.
صادقی گفت: البته علاوه بر آن، برخی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام با پیشرفت بسیار بالا، مشمول دریافت تسهیلات شدند که در این بخش هم یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان گفت: پروژه‌های بیمارستانی، جاده کنارگذر در شهرهای مختلف و احداث راه از جمله طرح‌هایی است که در این بخش مورد توجه هیات دولت قرار گرفت.

∎​

دیدگاهتان را بنویسید