ایمنا – کارت سوخت تاکسیرانان غیرفعال و نیمه‌فعال باطل می‌شود


ریحان نیوز –
به گزارش خبرنگار ایمنا، عمار زاهدی امروز _پنجشنبه نوزدهم خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌منظور نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان تاکسیرانی شهری و کنترل بهینه مصرف سوخت، فعالیت تمام رانندگان به‌صورت ماهیانه توسط بازرسان و نمایندگان خطوط رصد خواهد شد.
وی با بیان اینکه درپی این بررسی‌ها کارت سوخت رانندگان غیرفعال و نیمه‌فعال با هماهنگی ستاد مدیریت مصرف سوخت و اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور ابطال می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از این در صورت مشاهده عدم فعالیت و یا بی‌نظمی در فعالیت رانندگان تاکسی شهری نسبت به ابطال پروانه فعالیت این رانندگان اقدام خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرعباس با اشاره به برون‌سپاری برخی از خدمات سازمان جهت تسریع در روند دریافت مجوزهای تاکسیرانان، اضافه کرد: رانندگان تاکسی‌هایی که در حال حاضر فعال هستند، از طریق دفاتر پیشخوان دولت، مدارک خود را در سامانه اتوتاکسی درج کرده و ثبت‌نام کنند.
وی در خصوص روند صدور مجوزهای مربوط به تاکسیرانان، تصریح کرد: صدور مجوز، صدور پروانه فعالیت و درخواست مرخصی رانندگان از طریق دفاتر پیشخوان و به‌صورت مجازی در بستر اتوماسیون (اتوتاکسی) اختصاص یافته به رانندگان تاکسی در بندرعباس همچون سراسر کشور نیز صورت می‌پذیرد.

∎​

دیدگاهتان را بنویسید