ایسنا – جزئیات عرضه خرمای تنطیم بازاری


ریحان نیوز –
به گزارش ایسنا امراللهی در این باره اظهار کرد: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان وزارت جهادکشاورزی تامین خرمای تنظیم بازاری برای روزه داران را قبل از آغاز سال نو انجام داد و بازار رسانی در کلیه استان ها به تفکیک و درخواست استان ها نیز انجام شد.
وی ادامه داد: در شهر تهران هم با همکاری سازمان میادین و فروشگاه های زنجیره ای این کار صورت گرفت که از ابتدای ماه رمضان در ۲۲میدان اصلی میوه و تره بار توزیع شروع و روزهای بعد نیز در بازارهای زیرمجموعه توزیع انجام شد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اضافه کرد: یکی از فروشگاه های زنجیره ای که ۱۵۰۰شعبه در سراسرکشور داشت و کالا رسانی انجام می داد نیز دریافت کالا را از استان کرمان و شهرستان بم آغاز کرد.
امراللهی تصریح کرد: در سراسر کشور نیز غرفی که میوه تنظیم بازار شب عید را توزیع می کردند خرمای تنظیم بازار مضافتی با قیمت مصوب هر کیلو۷۱هزارو۴۰۰تومان، با بسته ۶۰۰گرمی حدود ۴۵هزارتومان و خرمای کبکاب نیز با قیمت هرکیلو ۳۹هزارتومان عرضه می کنند.
وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: خرمای تنظیم بازاری تا سیزدهم فروردین ماه در غرف میوه تنظیم بازاری شب عید عرضه می شود.
انتهای پیام
∎​

دیدگاهتان را بنویسید