ایده مسابقه اینستاگرامی + 7 ایده جداب مسابقه برای افزایش فالوور و فروش

[ad_1]

ایده مسابقه اینستاگرامی و بررسی نمونه مسابقات می تواند به شما در برگزاری مسابقه اینستاگرامی و نحوه قرعه کشی در اینستاگرام کمک کند با بهترین ایده های مسابقه اینستاگرامی و متن مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور و طراحی انواع مسابقات اینستاگرامی مانند مسابقه تگ، مسابقه هشتگ و مسابقه عکس با مارکتینگ 98 همراه باشید.

پیج های که مسابقه اینستاگرامی برگزار می کنند 70٪ فالوور واقعی بیشتری را در مقایسه با صفحاتی که مسابقات را برگزار نمی کنند جذب نمایند . همه این آمار نشان می دهد که ایده مسابقه اینستاگرام یکی از بهترین ایده ها برای برندسازی و افزایش فروش در اینستاگرام است .

بنابراین ، اگر می خواهید یک پیج محبوب با تعامل بالا در اینستاگرام داشته باشید ، برگزاری مسابقه ایده بسیار خوبی برای شروع است. در این پست ، ما چگونگی استفاده از مسابقات اینستاگرام را برای افزایش آگاهی از برند و معرفی برنامه قرعه کشی در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

چرا برگزاری مسابقه اینستاگرامی ایده خوبی است

همانطور که در بالا ذکر شد ، مسابقات اینستاگرام می تواند به شما در افزایش تعداد فالوورهای واقعی در یک دوره زمانی کوتاه و با کمی تلاش کمک کند. البته روش های دیگری نیز برای افزایش فالوور وجود دارد ، مانند تبلیغات در اینستاگرام ، ولی مسابقات اینستاگرام همچنین می تواند به شما در دستیابی به تعامل بیشتر کمک کند.

پست هایی که به مسابقات اینستاگرامی مربوط می شوند، در مقایسه با محتوا و پست های معمولی اینستاگرام ، تقریباً 64 برابر بیشتر کامنت و 3.5 برابر بیشتر لایک دریافت می کنند و این یعنی قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام .

بهترین ایده های مسابقه اینستاگرامی

  1. پست لایک کنید برنده شوید
  2. چالش سوال و جواب در استوری بزارید
  3. برای برنده شدن کامنت بزارید کامنت بیشتر= شانس بیشتر
  4. پست مسابقه را استوری کنید
  5. کپشن جذاب بنویسید و برنده شوید
  6. بهترین ایده برنده است
  7. دوستان خود را تگ کنید و برنده شوید
  8. فالو کنید تا برنده شوید
  9. بیشترین تگ و منشن برنده است
  10. بیشترین لایک کامنت برنده است
  11. مسابقه را با ریلز اینستاگرام وارد اکسپلور کنید
  12. مسابقه اسپانسری برگزار کنید
  13. چالش عکس استوری بزارید
  14. حدس بزن و برنده شو
  15. کمپین تولد بگیرید
  16. مسابقات هفتگی و ماهانه برگزار کنید
  17. بهترین شعار تبلیغاتی برای برند را بنویسید و برنده شوید
  18. عکس محصولات خریداری شده را پست کنید و برنده شوید
  19. مسابقه برای جشن و جشنواره های خود برگزار کنید
  20. بازی سوال و جواب آنلاین برگزار کنید.

20 ایده مسابقه اینستاگرامی خلاقانه

حالا به بررسی ها ایده های مسابقات اینستاگرامی و متن مسابقه در اینستاگرام می پردازیم از این ایده ها برای جایز دادن یا سوال و جواب در استوری اینستاگرام استفاده کنید.

پست را لایک کنید تا برنده شوید

این شاید رایج ترین و ساده ترین راه برای شرکت در مسابقه باشد. با این مسابقه اینستاگرام از مردم می خواهید اگر می خواهند وارد مسابقه شوند و شانس برنده شدن داشته باشند باید پست مسابقه رو لایک کنند. حتی می توانید از عبارت ‘شیر کن تا برنده شوی ‘ استفاده کنید یا علاوه بر لایک کردن ، کامنت یا فالو هم به آن اضافه کنید.

دوستان خود را تگ کنید و برنده شوید

در اینجا، فالوورها تشویق می شوند که دوستان خود را در بخش کامنت های پست مسابقه تگ کنند که باعث جذب فالوور های جدید می شود. تگ کردن دوستان به معنای جذب افراد بیشتر به صفحه اینستاگرام، افزایش شهرت برند و دستیابی به مشتریان جدید احتمالی است. شمارش کامنت های اینستاگرام رایگان توسط برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 انجام می شود.

تگ کردن در اینستاگرام

تگ کردن دوستان و خانواده خود در پست های رسانه های اجتماعی راهی آسان و در عین حال تاثیرگذار برای جلب توجه مخاطبان جدید است. بسیاری از ایده‌ های مسابقه اینستاگرامی از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که برای برنده شدن یک جایزه، دوست خود را تگ کنند. به سادگی، هر چه تعداد تگ ها بیشتر باشد، شانس برنده شدن آنها بیشتر می شود.

این تکنیک بیشتر افراد را به شناخت برند سوق می دهد و برند را به دنبال کنندگان موجود نیز تقویت می کند.

می توانید جایزه را با توجه به موضوع محصول خود نام گذاری کنید. برای مثال، اگر کفش رسمی است، «یک همکار را تگ کنید» می‌تواند آن را جالب‌تر کند و افراد مرتبط‌تری را که احتمالاً تبدیل به مشتری می‌شوند هدف قرار دهد.

کامنت بزارید تا برنده شوید، کامنت بیشتر یعنی شانش بیشتر

یک ایده جذاب برای مسابقه اینستاگرامی و ایجاد تعامل، مسابقه کامنت بیشتر مساوی با شانس بیشتر است. هرچه کامنت های پست شما بیشتر باشد، به افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد و ما به شما توصیه می کنیم که فالوورهای خود را تشویق کنید. به آنها بفهمانید که چقدر مسابقه برای برند شما اهمیت دارند. در صورت نیاز به افزایش و خرید کامنت اینستاگرام کلیک کنید

بیشترین لایک کامنت برنده است

می توانید یک مسابقه کامنت برگزار کنید و از فالوور ها بخواهید زیر پست شما کامنت معنی دار ارسال کنند و به بیشترین لایک کامنت را برنده اعلام کنید و به عبارت دیگر قرعه کشی را بر اساس بیشترین لایک کامنت انجام دهید.

پیج اینستاگرام ما را فالو کنید تا برنده شوید

یکی از بهترین ایده‌ های مسابقه اینستاگرامی، مسابقه «فالو برای برنده شدن» است. شرکت‌کنندگان موظف هستند اکانت اینستاگرام برند شما دنبال کنند و برای برنده شدن و بردن جایزه‌ای که تعیین کرده‌اید با هم در رقابت هستند.

این تکنیک که معمولا در همکاری با طرف های دیگر استفاده می شود، یک راه عالی برای افزایش تعداد فالوورهای برند شما است که منجر به افزایش آگاهی از برند می شود خرید فالوور اینستاگرام ایرانی را از مارکتینگ 98 بخواهید

فالو کردن بسیار مهم است و ما توصیه می کنیم که همیشه باید بخشی از قوانین و شرایط مسابقه باشد، زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، مهم است که هدایا به افزایش فالوور تبدیل شود. شما می توانید از مقاله جدید ما در مورد مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور دیدن کنید.

پست مسابقه را استوری کنید

از فالوورهای خود بخواهید که پست مسابقه را در استوری خود به اشتراک بگذارند و پیج شما رو تگ کنند برای مثال، با استفاده از یک هشتگ انحصاری یا تگ کردن صفحه اینستاگرامی شما . این یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است. بعد با استفاده از برنامه قرعه کشی استوری می توانید انتخاب برنده ها را آنلاین انجام دهید.

مسابقه را با ریلز اینستاگرام وارد اکسپلور کنید

از ریلز های اینستاگرام برای بازاریابی مسابقات و هدایای خود استفاده کنید. ارزشی فراتر از اعلان مسابقه را در ریلز قرار دهید تا ویدیو جذاب‌تر شود. سعی کنید یک ریلز بسازید تا فالوورها را به سمت خود جذب کنید و مسابقه خود را تبلیغ کنید حتی می توانید از بسته های ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام نیز استفاده کنید

ایده مسابقه اینستاگرامی

برای مسابقه زیر، سازنده یک ریلز اینستاگرام ساخته است که ابتدا کاربران را با تصاویر و آهنگ ریلز درگیر می‌کند (یک ویدیوی آشپزی شبیه به ASMR) و یک مسابقه را در توضیحات درج می‌کند. او کاور ریلز را ساده انتخاب کرده است درست مانند ریلز های غیر مسابقه‌ای‌. این فقط یک ریلز نیست که مسابقه را تبلیغ می کند. بلکه برای مخاطبانش نیز ارزش ایجاد می کند.

کپشن جذاب بنویسید و برنده شوید

یکی دیگر از ایده‌های جالب برای پست‌های مسابقه در اینستاگرام، مسابقه «بهترین کپشن برنده است». تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس در اکانت اینستاگرام خود قرار دهید و به کاربران بگویید تا کپشن مناسب را پیشنهاد دهند . در چنین مسابقه هایی معمولاً بهترین کپشن برنده می شود.

به همین سادگی، این ایده باعث می شود که مخاطب در مورد برند شما فکر کند و یک رویکرد خلاقانه برای پیشنهاد چیزی برای آن بکار گیرد. علاوه بر این، از طریق این تاکتیک کامنت های بیشتری در مورد پست های خود دریافت خواهید کرد که در نهایت باعث افزایش دسترسی ارگانیک برند شما در اینستاگرام می شود.

بخش سرگرم کننده این است که می توانید این ایده مسابقه اینستاگرامی را به صورت هفتگی یا حتی ماهانه در تمام سایر پلتفرم های اجتماعی مثل تلگرام و روبیکا میزبانی کنید.

چالش سوال و جواب در استوری بزارید

مسابقه بر اساس استوری اینستاگرام یکی از بهترین ایده های مسابقه اینستاگرامی برای جذب فالوور و ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر است. با بیش از 100 میلیون نفر که هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند، مسابقه استوری اینستاگرام یک ایده باورنکردنی برای افزایش تعامل است به سوال های چالش اینستاگرامی سر بزنید

این مسابقه شرکت‌کنندگان را هدایت می‌کند تا برند را در استوری‌های خود نشان دهند و حساب اینستاگرام آن را تگ کنند تا ارتباطی معتبر و هدفمند ایجاد کنند. حتی کاربران اکانت های خصوصی نیز احتمالاً با پیروی از دستورالعمل ها و ارسال اسکرین شات در مسابقه استوری اینستاگرام شرکت خواهند کرد.

مسابقه عکس اینستاگرامی برگزار کنید

طراحی مسابقه و چالش عکس در تمام شبکه های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، یکی دیگر از ایده‌های جذاب در میان گزینه‌های مسابقه در این پلتفرم است. در چنین مسابقه ای، یک برند مخاطب را هدایت می کند تا محصول یا خدمات خود را از طریق عکس های خلاقانه به نمایش بگذارد.

مسابقه عکس اینستاگرامی

اجرای مسابقه عکس بسیار هیجان‌انگیز است و راهی عالی برای ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر که می‌تواند منجر به جذب مشتریان بهتر شود. همچنین می توانید با استفاده از هشتگ برندسازی محصول خودرا در ذهن کابران بگنجانید.

بهترین شعار تبلیغاتی را بنویسید و برنده شوید

این پیشنهاد به وضوح به فالوور ها می گوید که نظر آنها مهم است. برای مثال، درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود، در بخش نظرات، نه تنها باعث ایجاد تعامل می شود، بلکه به شما اطلاع می دهد که دنبال کنندگان شما در مورد برند شما چه فکر می کنند.

مسابقات هفتگی و ماهانه برگزار کنید

هنگام ایجاد مسابقات هفتگی و ماهانه به دنبال کنندگان خود می گویید که ارزش دنبال کردن صفحه شما را دارد زیرا همیشه چیزی وجود دارد که آنها می توانند آن به دست آورند. این یک راه خوب برای آزمایش نوع محتوایی است که بهترین کارایی را دارد و کدام محصولات بیشتر مورد تقاضای مصرف کنندگان هستند

ایده مسابقه اینستاگرامی

مسابقه امتیاز دهی و رای در استوری اینستاگرام برگزار کنید

این یک ایده خلاقانه برای ایجاد تعامل بین مخاطبین می باشد. با نشان دادن سه محصول خود، می توانید سعی کنید بفهمید کدام محصول مورد علاقه است و اعلام کنید که بیشترین رای گیری محصولی خواهد بود که قرعه کشی شده است.

مسابقه حدس بزن و برنده شو

درخواست از فالوورهای خود برای حدس زدن و حل معما یا پر کردن جای خالی در جملات، می تواند یک راه سرگرم کننده برای ایجاد فعالیت در پست اینستاگرام شما باشد. یک گزینه خوب این است که آنها را تشویق کنید تا دوست خود را تگ کنند. خلاقانه ترین یا درست ترین پاسخ برنده مسابقه خواهد بود برای بررسی و آنالیز پاسخ درست مسابقات می توانید با مارکتینگ 98 در تماس باشید

مسابقه برای جشن و جشنواره های تخفیف خود برگزار کنید

کریسمس، روز پدر، عید نوروز و جشن ها بهترین زمان برای برگزاری مسابقه هستند در این مواقع است که فروش در هر کسب و کاری افزایش می یابد. هدیه دادن راه خوبی برای تبلیغ برند و نمایش محصولات خود در زمان های کلیدی است

بهترین ایده و پیشنهادها برای این کــه شما بتوانید مراسم و جشن های خوب و سرگرم کننده ای داشته باشید ، با ما همراه باشید با بهترین ایده های جشن تولد ، مراسم و جشن های دانشجویی.

کمپین تولد یا مسابقه برای جشن تولد برند خود برگزار کنید

چیزهای کمی به اندازه این تاریخ شخصی وجود دارد، بنابراین از آن برای ایجاد صمیمیت با فالوورهای خود با ارائه محصول یا خدمات به آنها و نشان دادن اهمیت آنها استفاده کنید.

عکس محصولات خریداری شده را پست کنید و برنده شوید

بین مشتری های ی که محصول شما را خریداری کرده اند و در پیج اینستاگرام خودشون محصول شما را پست کرده اند مسابقه برگزار کنید در این نوع مسابقه می توانید ، درصد تخفیف برای هر کسی که از صفحه اینستاگرام شما بازدید می کند و ثابت می کند که یک پست خاص را به اشتراک گذاشته، آن را لایک کرده و تبلیغ می کند. این امر باعث افزایش فروش در اینستاگرام شما می شود و همچنین برای کسانی که هنوز محصولات را نمی شناسند مفید خواهد بود.

کمپین هشتگ راه اندازی کنید

ساخت و تشویق به شرکت در کمپین هشتگ شما، سودمند است به این معنا که شهرت را افزایش می دهد و به ایجاد تعامل با مردم کمک می کند. ایجاد یک هشتگ منحصر به فرد برای مسابقه شما مهم است، اما این باید جذاب، نوآورانه، خنده دار و البته به راحتی با برند شما مرتبط باشد.

ایده مسابقه اینستاگرامی

مسابقه تولید محتوا توسط کاربر

درخواست از فالوورهای خود برای ایجاد یک پست باعث افزایش دسترسی برند و تولید محتوا را افزایش می دهد. با این حال، مجدداً تأکید می‌کنیم که با درخواست بیشتر از فالوورهای خود، باید مطمئن شوید که جایزه تلاش مورد نیاز را جبران می‌کند.

بیشترین تگ و منشن برنده است

ایده مسابقه با تگ کردن دوستان و منشن کردن زیر پست مسابقه شروع میشود تمام کاری که انجام می دهید این است که از مردم بخواهید یک دوست را در بخش کامنت منشن کنند تا بتوانند در این مسابقه شرکت کنند و واجد شرایط دریافت جایزه باشند.

پس از پایان مسابقه، انتخاب رندوم برنده از بین کامنت ها را با برنامه قرعه کشی کامنت اینستاگرام استفاده کنید

این قالب مسابقه به بهبود سئو اینستاگرام و پروفایل ویزیت شما را افزایش می دهد. دلیل این است که وقتی افراد توسط شخصی تگ می شوند ، یک اعلان و نوتیفیکیشن دریافت می کنند. سپس این افراد اینستاگرام شما را بررسی می کنند و احتمالا زیاد شما را فالو می کنند.

ایده مسابقه اینستاگرامی

همچنین وقتی دوستان خود را تگ می کنند یک بازاریابی ویروسی ایجاد می کند ، و افراد بیشتری را به شرکت در مسابقه تشویق می کنند. در اینجا نمونه ای از یک برند وجود دارد که از این استراتژی استفاده می کند.

مسابقه سلفی اینستاگرام

اینستاگرام مسلماً خانه سلفی ها است ، بنابراین این نوع مسابقه یک مسابقه عالی برای این سیستم عامل است. با یک مسابقه سلفی ، از مردم می خواهید تا در حالی که از محصول شما استفاده می کنند ، یا با محصول در جایی در پس زمینه ، تصویری از خودشان ارسال کنند.

ایده مسابقه اینستاگرامی

این قالب مسابقه مخصوصاً برای یک تجارت مفید است زیرا به مشتریان بالقوه نشان می دهد که چگونه می توان از یک محصول استفاده کرد. این یک فرم عالی از محتوای تولید شده توسط کاربر است.

هنگام نوشتن توضیحات برای یک مسابقه سلفی ، یک هشتگ منحصر به فرد ایجاد کنید  و سپس از مردم بخواهید هر زمان که عکس خود را ارسال می کنند از این هشتگ استفاده کنند.

با جستجوی هشتگ در اینستاگرام ، می توانید تصاویری را که مردم برای این مسابقه بارگذاری کرده اند ، پیدا کنید. در پایان مسابقه ، تصویری را انتخاب کنید که به نظر شما بهترین است. در اینجا مثالی از چگونگی انجام یک مسابقه سلفی ارائه می شود.

این قالب مسابقه در ایجاد تعامل بسیار عالی است زیرا شما از مردم می خواهید اقدامات اجتماعی زیادی انجام دهند. به علاوه ، افرادی که وارد مسابقه می شوند ، از طریق کانال های اجتماعی خود ورودی های خود را تبلیغ می کنند.

چالش اینستاگرامی برگزار کنید

اگر در موقعیتی قرار دارید که باید در مدت زمان کوتاه مسابقه را کنار هم بگذارید ، یک مسابقه چالشی می تواند باعث شگفتی شود. با استفاده از این قالب مسابقه ، شما فقط باید یک چالش ساده را برای دیدار مردم داشته باشید و شخصی که این چالش را برطرف می کند برنده شود.

این چالش نیازی به پیچیدگی ندارد. در حقیقت ، مسابقات ساده تر معمولاً تعامل و مشارکت اجتماعی بیشتری را به دنبال دارند.داین چالش ها که بیشتری در استوری اینستاگرام برگزار میشود سبب افزایش بازدید استوری و محبوبیت پیج شما هم میشود



[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید