آموزش تریدینگ ویو با بررسی چند نماد در یک نمودار

بررسی چند نماد در یک نمودار
شما می‌توانید چند نماد در یک نمودار را به صورت همپوشانی (یکی روی دیگری) یا در پنجره‌های مجزا مشاهده کنید. 

سرفصل‌های این مقاله
لیست‌های داغ!
لیست‌های داغ سهام از پیش ساخته شده توسط خود کاربر به صورت پیوسته بازار سهام ایالات متحده را پایش (اسکن) می‌کنند، تا شما بهترین فرصت‌های معاملاتی را شناسایی کنید. در واقع یک لیست‌ داغ سهام بر اساس معیارهای انتخابی شما نمادهای مختلف را به صورت پویا نمایش می‌دهد. البته نباید لیست‌ داغ را با واچ لیست (فهرست سهام تحت نظر) که فقط نمادهای انتخابی شما را به صورت ثابت نشان می‌دهد اشتباه بگیرید!

نمادها را دنبال کنید…
با استفاده از این قابلیت می‌توانید همچون کاربران، فقط نمادهای مورد علاقه خود را دنبال کنید. شما می‌توانید نمادهای مورد نظرتان را دنبال نموده و در صورت ارسال پست جدید در پلتفرم تریدینگ ویو، هشدارهای آنی و الکترونیکی دریافت کنید. 

ابزار طراحی الگوی کندل
این ابزار مختص پلتفرم تریدینگ ویو آرایش کندل‌های قیمت را کپی می‌کند، یک طرح گرافیکی از ساختار این کندل‌ها ایجاد کرده و به شما این امکان را می‌دهد که آن را به طرف دیگر نمودار بکشید. به طور مثال می‌توانید حرکات قیمتی اخیر را با حرکات نموداری گذشته مقایسه نموده یا بدین وسیله حرکات قیمتی احتمالی بازار در آینده را ترسیم کنید.  
این مطلب را حتما بخوانید:  آموزش تریدینگ ویو و معرفی نمودارهای تحلیل تکنیکال 
میله‌ های HLC
نوع جدیدی از نمودارهای تحلیلی که میله‌ها بر اساس قیمت‌های بیشترین، کمترین و بسته شدن تشکیل می‌شوند.  

کلیدهای حرفه‌ای برای واچ لیست
شما برای تغییر نماد در صفحه نمودار می‌توانید از صفحه کلید (کیبورد) کامپیوتر خود استفاده کنید. کلیدهای منفرد Space، up، down و ترکیب کلیدهای Shift+Space، ابزار موجود برای جابه‌جایی نماد نمودار بدون استفاده از موس کامپیوتر هستند!
چطور با تخفیف کارمزد در صرافی رمز ارز ثبت نام کنیم؟
برای ثبت نام در صرافی کوینکس (CoinEx) با تخفیف کارمزد معاملات اینجا کلیک کنید!
این مطلب را حتما بخوانید:  آموزش تریدینگ ویو و معرفی نمودارهای تحلیل تکنیکال برای ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) با تخفیف کارمزد معاملات اینجا کلیک کنید!
توجه: برای انجام معامله در بایننس حتما با آی پی خارج از ایران وارد شوید

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم!

دیدگاهتان را بنویسید